החברה להגנת הטבע תעביר סמינר סביבתי לחברי הכנסת החדשים

מטרת הסמינר היא ליצור היכרות קרובה בין חברי הכנסת לאנשי המקצוע של החברה להגנת הטבע, לשמוע מחברי הכנסת על תחומי העניין שלהם ולפעול במשותף למען איכות הסביבה

[הרשמה לניוזלטר סביבה]

החברה להגנת הטבע תקיים ביום חמישי הקרוב סמינר מיוחד בנושא איכות סביבה ושמירת טבע לחברי הכנסת החדשים והוותיקים.

מטרת הסמינר היא ליצור היכרות קרובה בין חברי הכנסת לאנשי המקצוע של החברה להגנת הטבע, לשמוע מחברי הכנסת על תחומי העניין שלהם ולפעול במשותף למען איכות הסביבה.

חברי הכנסת אופיר אקוניס (הליכוד), כרמל שמא (הליכוד), אורלי לוי (ישראל ביתנו), משה מטלון (ישראל ביתנו), אורית זוארץ (קדימה), דב חנין (חד"ש), יוחנן פלסנר (קדימה), אורית נוקד (העבודה), ישראל חסון (ישראל ביתנו) ורוברט אילטוב (ישראל ביתנו) אישרו את השתתפותם.

הסמינר, שיתקיים על גדת הירקון בתל אביב, יחל בתצפית על נחל הירקון והסברים של מנכ"ל החברה להגנת הטבע, גרשון פלג, על פעילות החברה, ולאחר מכן יקבלו חברי הכנסת הסברים ממתכנן החברה להגנת הטבע, איתמר בן דוד, על חשיבות השימור מול הפיתוח והשטחים הפתוחים, אריק טפיירו, רכז התחבורה והתשתיות של החברה להגנת הטבע, יפרט על בעיות התחבורה של ישראל, וראש אגף שמירת סביבה וטבע בחברה להגנת הטבע, ניר פפאי, ייתן הסברים על משבר המים ופעילות החברה בנושא זה.

אורית לרנר, לוביסטית החברה, תדבר על שיתוף הפעולה בין חברי הכנסת לחברה להגנת הטבע בשנים האחרונות וחלקם של נבחרי הציבור בהצלחות הסביבתיות בעבר.

ניר פפאי: "בניגוד למדינות העולם המפותח, שם נושאי איכות הסביבה, המשפיעים בצורה ישירה ועקיפה על איכות ורווחת החיים של האזרחים, עומדים במרכז סדר היום הציבורי, בישראל, לצערנו, נושאים אלה נדחקים לא אחת לשולי העשייה, ההשקעה הממשלתית והעניין הציבורי. לחברי הכנסת יש את היכולת להוביל שינויים מרחיקי לכת בנושא הסביבתי ומטרת הסמינר היא להציג לחברי הכנסת החדשים והוותיקים יותר את חשיבות נושאי איכות הסביבה ולפעול יחד איתם לקדם בכנסת את הטיפול בנושאים אלה, בהגשת חוקים ובהעלאת נושאים לסדר היום הציבורי באמצעות ועדות הכנסת או דרך השדולות".