תנובה ושטראוס ראש בראש: יוצאות במבצעים המתאימים למיתון

תנובה יוצאת במהלך רחב לקידום צריכת הארוחות המשפחתיות בבית, בהשקעה של 7 מיליון שקל ; שטראוס משיקה מארז מיני דני הכולל 10 מעדנים במחיר של 12.9 שקל בלבד

שתי הענקיות בשוק החלב, תנובה ושטראוס , הודיעו היום (א'), כל אחת בנפרד, על מהלכים לקידום המכירות בזמן המיתון.

שטראוס, שהחלה בתהליך לפני שבועות אחדים עם כניסתה לקטגוריית הלבן, והמשיכה בתהליך עם הגדלת האריזות לצרכן, הודיעה היום על הרחבת פעילותה תחת המותג דני. בניגוד למותג המוביל של שטראוס, מילקי, דני הוא מותג "ווליו פור מאני" ושטראוס השיקה היום מארז מיני דני הכולל 10 מעדנים במחיר של 12.9 שקל בלבד.

"אנחנו נהיה השנה יותר קשובים ונציע יותר הצעות 'ווליו פור מאני' לצרכן. אנחנו לא משקיעים במותגים בקמפיין, אלא מביאים את הכסף לצרכן. בסופו של יום הצרכן יוכל לקנות יותר יחידות הביתה בתקופה שיש פחות כסף", מסביר מנכ"ל חטיבת בריאות ואיכות חיים בשטראוס, מישל בן-וייס.

תנובה לעומתה יצאה היום במהלך רחב יותר לקידום צריכת הארוחות המשפחתיות בבית, בהשקעה של 7 מיליון שקל.

"מטרת המהלך היא לתת מענה בתקופה זו למגמה ההולכת וגדלה בקרב הציבור לצמצם בהוצאות הן בתחום המזון והן בתחומים אחרים. לתנובה פרוטפוליו מוצרים רחב, המהווה פתרון לכל ארוחה ביתית ומתאים לכל כיס.

בתקופה זו, בה הציבור מקטין צריכה מחוץ לבית וחוזר לארוחות משפחתיות, תנובה מעניקה לצרכנים פתרונות פונקציונאליים", מסבירה מנהלת חטיבת עסקים ושיווק בתנובה, ענת גרוס.

לדברי גרוס, "המהלך ילווה בקמפיין באמצעות האינטרנט שמטרתו להקנות כלים שמושים, מתכונים ורעיונות לשדרוגי ארוחות והכל לצד התייחסות לעלויות".