אוברסי חתמה על הסכם עם חברת התקשורת הגדולה בצ'ילה

[להרשמה לניוזלטר עסקים מתעוררים] במסגרת ההסכם תטמיע VTR את הפלטפורמה OverCache™ MSP של אוברסי. הפלטפורמה מספקת פתרון מלא לאחסון והאצת העברת תכני מדיה מקוונים תוך הפחתת עומסי התעבורה על רשתות התקשורת

[רוצה לעשות עסקים בצ'ילה? הרשם לניוזלטר עסקים מתעוררים]

Oversi (אוברסי), חלוצה ומובילה בתחום פתרונות אחסון (caching) והעברת תוכן הודיעה היום על חתימת הסכם עם VTR Global Com S.A, חברת התקשורת הגדולה בצ'ילה.

במסגרת ההסכם תטמיע VTR את הפלטפורמה OverCache™ MSP של אוברסי. הפלטפורמה מספקת פתרון מלא לאחסון והאצת העברת תכני מדיה מקוונים תוך הפחתת עומסי התעבורה על רשתות התקשורת. הטמעת הפלטפורמה של אוברסי מאפשרת ל VTR להציע ללקוחותיה חווית גלישה אופטימלית הן לצריכת תכני וידאו והן בשימוש בפרוטוקולי P2P. כמו כן, הפלטפורמה משפרת את יעילות וביצועיי הרשת תוך שהיא מאפשרת ל VTR להוזיל את עלויות רוחב הפס.

הרנן בנבידס, מנהל הנדסה ב VTR צ'ילה, אמר "VTR מתחייבת בפני לקוחותיה לספק את שירות האינטרנט הטוב ביותר האפשרי. הפלטפורמה של אוברסי מאפשרת לנו לעמוד בהתחייבות זו- להאיץ את זמני הורדת התוכן ולשפר משמעותית את חווית הגלישה של משתמש הקצה. OverCache מאפשר לנו גם להפחית בהוצאות התפעוליות, דבר משמעותי במיוחד בתקופה זו ".

עם הטמעת OverCache מנויי VTR נהנים מזמני הורדה מהירים יותר באופן משמעותי, כאשר סרטוני וידאו אינטרנטיים ניתנים להורדה בשניות במקום בדקות.בנוסף, המנויים יכולים לדלג קדימה ואחורה במהירות לכל נקודה בסרטון הוידאו הנבחר, ללא סיכון שהסרטון ייתקע.

דויד טולוב, נשיא ומנכ"ל אוברסי אמר "VTR, ספקית האינטרנט הגדולה בצ'ילה ומובילה טכנולוגית, מצטרפת לספקיות האינטרנט המובילות אשר הטמיעו את מוצרינו. הסכם זה הינו אבן דרך משמעותי לאוברסי ומהווה הבעת אמון בטכנולוגיה שלנו ובמוצרינו. VTR ידועה בשירות ללקוחותיה ובשדרוג השוטף של שירותי האינטרנט שלה והפלטפורמה של אוברסי תסייע להבטיח את המשך ההובלה של VTR בשוק".

אודות VTR Global Com S.A.

VTR הינה ספקית ערוצי הטלויזיה והאינטרנט בפס רחב, הגדולה בצ'ילה. בנוסף, VTR ספקית שירותי טלפוניה השניה בגודלה בצ'ילה. החברה מספקת את שירותיה בעיר הגדולה ביותר בצ'ילה סנטיאגו, בערים הגדולות איקיקה, אנטופגסטה, קונספסיון, בויניה דל מאר, וואלפראיסו ורנקאגוואה ובערים קטנות יותר ברחבי צ'ילה. Liberty Global Inc, הצפון אמריקאית, בעלת 80% מ VTR וב 20% הנותרים מחזיקה Cristalería Chile.

אודות אוברסי

אוברסי מספקת לספקיות אינטרנט פלטפורמה להעברת תכני אינטרנט כולל וידאו, P2P ואפליקציות מדיה אחרות. פתרונות אוברסי מאפשרים לספקיות האינטרנט להתמודד עם תעבורת הוידיאו הגדלה ברשת, תוך הורדת עלויות תפעול ושיפור משמעותי באיכות חוויית המשתמש. פתרונות אוברסי פותחים הזדמנויות עסקיות חדשות לספקיות האינטרנט ובכלל זה הגדלת ההכנסות למשתמש והפצת וידיאו באיכות גבוהה. מערכות אוברסי מוטמעות באתרי ספקיות שירות בכל העולם.