הראיון הראשון של טוויטר: ABC News יראיין את ג'ון מקיין באמצעות השירות

לאחר חודשים רצופים של צמיחה והרבה באזז בתעשיית האינטרנט העולמית, שירות המיקרו-בלוגינג של טוויטר חודר לפריים-טיים ומוכיח כי הפוטנציאל הטמון בו גדול בהרבה מאשר פלטפורמה לשיתוף מחשבות ותכנים

לאחר חודשים רצופים של צמיחה, והרבה באזז בתעשיית האינטרנט העולמית, שירות המיקרו-בלוגינג טוויטר חודר גם לפריים טיים, ומוכיח שהפוטנציאל הטמון בו גדול בהרבה מאשר פלטפורמה לשיתוף מחשבות ותכנים. זאת למרות שמשתמשי טוויטר יכולים לנסח את ההודעה שלהם באמצעות 140 תווים בלבד.

ערוץ הטלוויזיה האמריקני ABC News מתכנן לערוך מחר (ג') ראיון באמצעות טוויטר, עם ג'ון מקיין, המועמד הרפובליקני שהפסיד לברק אובמה, במסגרת תוכנית הטלוויזיה "השבוע". הראיון, שיופיע באתר טוויטר, יכלול את השאלות והתשובות שיישלחו באמצעות טוויטר, ושיהיו מוגבלות למכסת התווים הנדרשת. משך הראיון ינוע בין 10 ל-15 דקות, ועל-מנת לקרוא את תוכני שני הצדדים, משתמשי טוויטר ייצטרכו לעקוב אחר החשבון של מנחה התוכנית, ג'ורג' סטפנופאולוס, ואחר החשבון של מקיין. הם יוכלו גם להציע בזמן אמת שאלות לראיון.

"הראיון הראשון בטוויטר", כפי שמכתירים אותו באתר של הערוץ הטלוויזיוני, הוא עוד ניסיון של האתר להגביר את האינטראקציה עם המבקרים באתר, במטרה לייצר עימם דיאלוג מתמשך. צעד זה דומה לאפליקציית פייסבוק Connect, שמאפשרת לגולשי האתר לנהל צ'אט בפייסבוק, מבלי לצאת מכותלי האתר שבו הם נמצאים.

אין זו הפעם הראשונה שטוויטר פורץ את גבולות המדיום האינטרנטי, כאשר באחת מתוכניות האירוח בארה"ב, המנחה שאל את השחקנית קמרון דיאז שאלה שהגיעה ממשתמש בטוויטר.

על בסיס הצמיחה המתמשכת של טוויטר, ובהתאם לסינרגיה ההולכת ומתהווה בין האינטרנט לבין הטלוויזיה, האזכורים של טוויטר במדיום הטלוויזיוני תרמו למספר הגולשים שביקרו בפברואר.

על-פי נתונים חדשים שפרסמה חברת המחקר comScore, בפברואר ביקרו באתר 4 מיליון גולשים אמריקנים, גידול של כ-54% בהשוואה לינואר.

המספרים הללו מתייחסים רק לאלו שמבקרים באתר הבית של טוויטר, ולא כוללים את כל משתמשי טוויטר שעושים זאת באמצעות תוכנות קליינט או עם מכשירים ניידים, כך שלמעשה, כמות הגולשים שנחשפת לטוויטר מדי חודש יותר גדולה.

עם קצב גידול כזה, אין פלא ששחקניות גדולות כמו גוגל או פייסבוק מתעניינות בטוויטר.