טובים השניים מן האחד: שני יו"רים חדשים לאיגוד חברי הבורסה

מסתמן כי ענת פרומקיס, המשמשת כיום כמנכ"ל שירותי הבורסה במגדל שוקי הון ואלעד בנבג'י, מנכ"ל משותף בחבר הבורסה של אקסלנס ימונו ליו"רים משותפים של האיגוד

איגוד חברי הבורסה יבחר היום יו"ר חדש, כאשר המועמדים לתפקיד הם ענת פרומקיס, המשמשת כיום כמנכ"ל שירותי הבורסה במגדל שוקי הון ואלעד בנבג'י, מנכ"ל משותף בחבר הבורסה של אקסלנס, ביחד עם רון סירני.

את מינוים יביאו חברי הבורסה היום להצבעה, שאמורה לעבור ברוב קולות. לאור השינויים הרבים שעובר תחום שירותי הבורסה לאחרונה, מסתמן כי האיגוד יחליטו לשלב כוחות, ולמנות את פרומקיס ובנבג'י כיו"רים משותפים. כך למשל, בין הנושאים הבוערים העומדים על סדר יומו של האיגוד, נמצא נושא התקנות למניעת ניגוד עניינים בשוק ההון, הנוגע לבתי השקעות החובשים שני כובעים - ניהול כסף מצד אחד, וחיתום וברוקראז' מצד שני.

פרומקיס הגיעה למגדל לפני כשנה וחצי מהמערכת הבנקאית, בה ניהלה את את מחלקות ניירות הערך. בנבג'י, עורך דין בהשכלתו, הגיע לאקסלנס לפני כשנתיים, מרשות ההגבלים העסקיים בה היה אחראי על שוק ההון, בנקאות וביטוח.

כיו"ר איגוד חברי הבורסה כיום, משמש זאב מילבאואר, מנכ"ל משותף של חברת שירותי הבורסה של אי.בי.אי. מילבאואר הודיע לאחרונה כי הוא עוזב את תפקידו באי.בי.אי.

יו"ר איגוד חברי הבורסה, הוא אינו תפקיד בשכר, ויכול להיבחר אליו מנכ"ל של חבר בורסה או דירקטור בחבר בורסה. באיגוד חברים כל חברי הבורסה שהם בתי השקעות ולא בנקים, והם מונים 13 חברים.