פרשת "טבז-ווסטהאם": עכשיו שחקני שפילד דורשים פיצויים

אחרי ששפילד הצליחה לקבל מווסטהאם פיצויים של כ-25 מיליון ליש"ט עבור שיתופו הלא חוקי של קרלוס טבז ב-2006/07, כעת 20 שחקנים ששיחקו בשפילד באותה עונה והמאמן שוקלים אף הם לתבוע את הפטישים

פרשת קרלוס טבז-ווסטהאם-שפילד ממשיכה להסתעף לכיוונים בלתי צפויים. כזכור, בשבוע שעבר הגיעו שתי הקבוצות האנגליות לפשרה מחוץ לכותלי בית המשפט, לפיו תשלם ווסטהאם לשפילד פיצויים המוערכים ב-25 מיליון ליש"ט.

הפשרה הגיעה לאחר ששפילד טענה כי נגרמו לה נזקים כלכליים כבדים בעקבות שיתופו של הארגנטינאי במדי ווסטהאם בעונת 2006/07, והגישה תביעה נגד המועדון הלונדוני באמצעות בית משפט עצמאי. בקבוצה טענו כי השערים שכבש החלוץ הובילו בעקיפין לירידתם לליגת המשנה ועקב כך לאובדן הכנסה, בעוד שווסטהאם נשארה בסופו של דבר בפרמיירליג.

אבל למרות הפשרה אליה הגיעו הקבוצות, בימים האחרונים נרשם עוד טוויסט בעלילה: כ-20 מהשחקנים והמאמן של שפילד באותה עונה, ניל וורנוק, מתכוונים להגיש תביעות עצמאיות משלהם כנגד ווסטהאם, בגין אובדן בונוסים וירידה בשכר שנובעת מירידה לליגת המשנה. וורנוק, שכיום מאמן את קריסטל פאלאס, אמר לכלי התקשורת באנגליה: "אני מאד מתוסכל. לעבוד עם שפילד בפרמיירליג היה עבודת החלומות שלי וקטעו לי אותה. אני אשקול לנקוט באמצעים משפטיים נגד ווסטהאם".

הירשם לניוזלטר והתראות ספורט