רשת H&O מקימה תת-רשת חנויות מתמחות לגברים תחת המותג H&O MEN. שני הסניפים הראשונים ייפתחו בקניון הקריון ובקניון רננים בהשקעה של 600 אלף שקל. שני הסניפים הראשונים יהוו פיילוט שבעקבותיו יוחלט על המשך פתיחת חנויות בתת-הרשת החדשה.
פתיחת תת-הרשת לגברים היא חלק מניסיון רחב יותר לערוך שינוי אסטרטגי בדרך הפעולה של H&O. בין היתר, פתחה לאחרונה הרשת מחלקות נפרדות לתינוקות ב-33 מתוך 34 סניפי הרשת תחת המותג H&O BABY.
ב-H&O מסבירים כי פתיחת תת-הרשת היא חלק מהרחבה של המותג תוך פנייה לקהלי יעד חדשים, הרחבת ההיצע ללקוחות הרשת הקיימים ויצירת בידול מהמתחרים בשוק. ברשת מציינים עוד כי הכוונה היא לשווק קולקציות אופנתיות במחירים הנמוכים ב-10%-15% מהרשתות המתחרות.
לדברי מנכ"ל רשת H&O, ניצן הדס, חנויות H&O MEN יהיו חנויות קטנות, שימוקמו ברובן בקניונים ויעוצבו בקו אופנתי ועכשווי. קהל היעד העיקרי של רשת H&O MEN הינו גברים בגילאי 28-45.
"הבידול בין חנויות H&O MEN לבין מחלקות הגברים הקיימות כיום ברשת כיום יהיה במגוון מוצרים מצומצם ומדויק יותר, תוך הבלטה של תתי קולקציות איכותיות ואופנתיות יותר", אומר הדס.
רשת H&O נמצאת בבעלות גאון אחזקות (50%) ומשפחת לבנת (50%).
לתשומת לבכם: מערכת גלובס חותרת לשיח מגוון, ענייני ומכבד בהתאם ל
קוד האתי
המופיע
בדו"ח האמון
לפיו אנו פועלים. ביטויי אלימות, גזענות, הסתה או כל שיח בלתי הולם אחר מסוננים בצורה
אוטומטית ולא יפורסמו באתר.