חברת הסטארט-אפ הישראלית-אוסטרית ג'אג'ה גייסה עוד 3 מ' ד'

החברה הוקמה במטרה לספק שיחות מוזלות על-גבי האינטרנט, כיום היא מאפשרת גם למשתמשי הסלולר לבצע שיחות מוזלות, מתוך דפדפן הטלפון הנייד שלה ; עד כה גייסה החברה סכום של 31.25 מיליון דולר

חברת הסטארט-אפ הישראלית-אוסטרית Jajah גייסה 2.5 מיליון דולר כחלק מסבב הגיוס הרביעי שלה, שנאמד בסך-הכל ב-5 מיליון דולר. על-פי ההערכות, הסכום גויס מהמשקיעים הקיימים - גלובספן, קפיטל פרטנרס, אינטל קפיטל, סקויה ודויטשה טלקום. על-פי חברת המחקר IVC, עד כה גייסה החברה סכום של 31.25 מיליון דולר.

ג'אג'ה הוקמה ב-2005 במטרה לספק שיחות מוזלות על-גבי האינטרנט. כיום ג'אג'ה מאפשרת גם למשתמשי הסלולר לבצע שיחות מוזלות, מתוך דפדפן הטלפון הנייד שלה. כך, משתמשים יכולים לבצע שיחה לחו"ל מטלפון רגיל, נייד או באמצעות המחשב, כאשר באתר החברה נטען כי השירות חוסך למשתמש הקצה 98% מההוצאות שלו על שיחות ארוכות טווח.

מספר המשתמשים בג'אג'ה צומח באופן עקבי, והוא עומד כיום על למעלה מ-11 מיליון, בהשוואה ל-2 מיליון משתמשים בלבד לפני שנה. החברה חתמה באפריל האחרון על חוזה עם יאהו, במסגרתו 90 מיליון המשתמשים במסנג'ר שמציעה יאהו, יוכלו גם לנהל שיחות קוליות באמצעות הטכנולוגיה של ג'אג'ה.