המאבק על דירקטוריון אימבלייז הוכרע לטובת נפתלי שני ופורטיסימו ולרעתם של איתן אלדר רועי גיל ודונלד סטרום

באסיפת בעלי המניות שהתקיימה בלונדון הוחלט שלא יבוצע כל שינוי במבנה הדירקטוריון ; נציין כי מניותיו של אלי רייפמן לא לקחו חלק בהצבעה אף כי אושרו כזכאיות להצבעה אך גם אם היו משתתפות לא היתה משתנה התוצאה

הערב התקיימה בלונדון אסיפת בעלי המניות של חברת אמבלייז אשר הכריעה את מאבק השליטה בחברה לטובתו של יו"ר דירקטוריון החברה, נפתלי שני (13.9%) בתמיכתה של חברת פורטיסימו של יובל כהן (16.1%) ולרעתם של איתן אלדר רועי גיל ודונלד סטרום (8.9%) שביקשו להחליף את דירקטוריון החברה ולהשתלט השתלטות עוינת על החברה.

באסיפה הוחלט שלא יבוצע כל שינוי במבנה הדירקטוריון. לצידם של שני ופורטיסימו התייצבו המחזיקים בכ-52.7 מיליון ממניות החברה לעומתם תמכו בעמדת גיל ואלדר בעלי המניות של כ-27.4 מיליון מניות.

נציין כי מניותיו של אלי רייפמן לא לקחו חלק בהצבעה עם כי ידוע כי הוא תמך ברועי ואלדר. עם זאת גם גם אם היה נעשה שימוש במניות רייפמן שמספרן מסתכם ב-17.3 מיליון שהן כ-15.3% מהון המניות בחברה, עדיין היתה זוכה קבוצתו של נפתלי שני ברוב באסיפה.

נזכיר כי מניותיו של רייפן מושכנו לטובתו של מלך השוק האפור, שלי נרקיס על רקע חוב מיליונים של רייפמן לנרקיס. בית המשפט הכריע בימים האחרונים כי ניתן יהיה לעשות בהן שימוש בעת ההצבעה באסיפה, אך רק על ידיו. שלי נרקיס לא הורשה להצביע לאחר שאמבלייז לא כיבדה את יפויי הכח שהעביר רייפמן לנרקיס.