מיקרוסופט השיקה את דפדפן האינטרנט אקספלורר 8; ניתן להורדה גם בישראל

החידושים בדפדפן אמורים לסייע לגולשים לחסוך זמן במהלך הגלישה ; לטענת מיקרוסופט, הגירסה גוברת על פיירפוקס של מוזילה וכרום של גוגל בכל הנוגע לזמן טעינת דפים

מיקרוסופט השיקה היום (ה') את דפדפן האינטרנט אקספלורר 8, אשר זמין להורדה החל מהשעה שש בערב. הדפדפן החדש לטענת החברה מהיר יותר לעומת המתחרים, כאשר הוא גובר על פיירפוקס של מוזילה וכרום של גוגל בכל הנוגע לזמן טעינת דפים.

אקספלורר 8 בעיברית

החידושים בדפדפן אמורים לסייע לגולשים לחסוך זמן במהלך הגלישה. כך שמאיצי הגלישה (accelerators) יאפשר לגלוש לבצע משימות שכיחות בקלות בכך שהם מעמידים לרשותו שירותים מבוססי אינטרנט כמו: זאפ, דפי זהב, One ו- Live Search - ישירות בדף שבו הם צופים. הגולש צריך רק ללחוץ באמצעות לחצן העכבר הימני על מילה או ביטוי כדי לאתר כתובת במפה, למצוא מספר טלפון, לתרגם, לשלוח דואר אלקטרוני או לשתף באופן מיידי.

אקספלורר 8 בעיברית

רצועות אינטרנט ( (Web Slices מציגה בשולחן העבודה רצועת מידע ספציפית שמתעדכנת בזמן אמת וזאת ללא צורך להיכנס לאתר כל פעם מחדש. בין האתרים שמציעים שירות זה: Digg, Yahoo Mail, OneRiot ו-eBay. כן ניתן להתעדכן בזמן אמת במחירי פריטים בזאפ או בתוצאות של משחקים בזמן אמת מאתר One. החיפוש הוויזואלי (Visual Search) הוא תיבת החיפוש המיידי המאפשרת חיפוש עשיר בזמן אמת באתרים כמו New York Times, Amazon ו-Wikipedia, כמו גם ברשימות המועדפים וההיסטוריה של הגולשים עצמם, ביחד עם עזרים ויזואליים ומידע מפורט החוסך זמן. בארץ ניתן לחפש ולהציג מידע ויזואלי על פריטים בזאפ, בתי עסק בדפי זהב ושחקנים וקבוצות מאתרי הספורט One וספורט 5.

אקספלורר 8 בעיברית

לדברי דני ימין, מנכ"ל מיקרוסופט ישראל, "דפדפן האינטרנט החדש יאפשר חווית גלישה עשירה יותר ומהירה יותר למאות מיליוני גולשי אינטרנט בעולם. הדפדפן החדש נועד לאפשר לגולשים להשיג את המידע הדרוש להם במהירות רבה יותר ובקלות, ותוך הקפדה על הסטנדרטים הגבוהים ביותר של אבטחת מידע ופרטיות הגלישה".

לינק להורדה באתר מיקרוסופט העולמית http://www.microsoft.com/ie8