זעזוע בסיסקו ישראל: המנכ"לית בינה רזינובסקי הודיעה על עזיבתה

ככל הנראה, העזיבה היא על רקע משפחתי ובשלב הזה אין עדיין מחליף ; רזינובסקי (41) עמדה בראש סיסקו ישראל החל מקיץ 2004, אחרי החלטה של הנהלת סיסקו לפטר שורה של מנהלים בכירים בישראל

זעזוע בסיסקו ישראל. מנהלת השלוחה הישראלית, בינה רזינובסקי, הודיעה היום (ה') על עזיבתה - כך נודע ל"גלובס". ככל הנראה, העזיבה היא על רקע אישי. סיסקו אישרה את הדברים ומסרה כי "העזיבה היא על רקע משפחתי". בשלב הזה אין עדיין מחליף לרזינובסקי אולם את מקומה ימלא בינתיים המנהל האזורי של החברה.

רזינובסקי (41) עמדה בראש המכירות של סיסקו ישראל, שמנתה 60-70 עובדים בתחומי המכירות, שיווק ותמיכה, והגיעה להיקף של כמה עשרות מיליוני דולרים בשנה. מעבר לכך, הייתה רזינובסקי חברה בהנהלה של הפעילות המקומית שכוללת גם את מרכז הפיתוח שמונה כ-600 עובדים, תולדה של תשע רכישות שבוצעו לאורך השנים, ומנוהל ע"י יובל שחר. לפני כמה שבועות פיטרה סיסקו כ-70 עובדים ממרכז הפיתוח המקומי כחלק ממהלך התייעלות עולמי שמבצעת החברה.

סיסקו העולמית מוכרת חומרה, תוכנה ושירותים לפתרונות אינטרנט ותקשורת, ושווי השוק שלה הוא 95 מיליארד דולר. רזינובסקי נכנסה לתפקיד בקיץ 2004, אחרי החלטה של הנהלת סיסקו לפטר שורה של מנהלים בכירים בישראל. לפני שהגיעה לסיסקו כיהנה רזינובסקי כסמנכ"לית ומנהלת החטיבה העסקית בבזק בינלאומי וכיועצת אסטרטגית בבזק. במעמדה הנוכחי היא השפיעה במידה רבה על הפעילות בשוק המקומי, משום שסיסקו מחזיקה בנתח רחב מאספקת מוצרי התקשורת ללקוחות הגדולים במשק.