יצרנית הרכב האיטלקית פיאט הוציאה הודעה רשמית המכחישה את הידיעות כאילו העסקה שלה לרכישת 35% מיצרנית הרכב האמריקנית קרייזלר כוללת חלק מהחובות של קרייזלר. מקור הידיעה שהוכחשה הוא בקרייזלר עצמה.
פיאט הודיעה על העסקה בינואר. תמורת האחזקה היא אמורה לקבל מקרייזלר זכויות הפצה באירופה, ואילו קרייזלר תוכל להשתמש בטכנולוגיות הייצור הידידותיות לסביבה שפיתחה פיאט.
קרייזלר, יחד עם ג'נרל מוטורס ופורד , יצרניות הרכב הגדולות בארה"ב, מתמודדות עם צניחה ניכרת במכירות ועם תזרים מזומנים מצטמק והולך. שלושתן נזקקו לסיוע של הממשל כדי לא להגיע לפשיטת רגל.
אתמול (ה') טענה קרייזלר שפיאט תעביר את התמורה עבור האחזקה בחברה לממשל ארה"ב, כחלק מפירעון החוב של קרייזלר, מתוך הלוואת החירום שהחברה קיבלה לאחרונה. בפיאט טענו כי העסקה עם קרייזלר "אינה קשורה לחובות של קרייזלר בהווה או בעתיד".
לתשומת לבכם: מערכת גלובס חותרת לשיח מגוון, ענייני ומכבד בהתאם ל
קוד האתי
המופיע
בדו"ח האמון
לפיו אנו פועלים. ביטויי אלימות, גזענות, הסתה או כל שיח בלתי הולם אחר מסוננים בצורה
אוטומטית ולא יפורסמו באתר.