מודי זנדברג התחרט - ועו"ד צביקה האוזר ימונה למזכיר הממשלה הבא

זנדברג, שהיה אמור לשמש בתפקיד ואף החל בחפיפה, הודיע לפני כמה ימים ליו"ר הליכוד, בנימין נתניהו, כי אינו מעוניין להתמנות למזכיר הממשלה משיקולים אישיים-משפחתיים וכן כלכליים לנוכח אי רצונו לוותר על עסקיו הפרטיים

מודי זנדברג התחרט ועו"ד צביקה האוזר ימונה למזכיר הממשלה הבא - כך נודע ל"גלובס".

זנדברג, שהיה אמור לשמש בתפקיד ואף החל בחפיפה, הודיע לפני כמה ימים ליו"ר הליכוד, בנימין נתניהו, כי אינו מעוניין להתמנות למזכיר הממשלה משיקולים אישיים - משפחתיים וכן כלכליים לנוכח אי רצונו לוותר על עסקיו הפרטיים.

זנדברג משמש כיו"ר קרן הון סיכון של ממשלת קזחסטן, כיו"ר חברה שעוסקת בפתרונות של גז טבע בדרום מזרח אסיה, כדירקטור בדור כימיקלים וכן פעיל עסקית במדינות הבלקן ובאפריקה.

קודם לכן כיהן זנדברג כחבר כנסת מטעם צומת ואחר כך מטעם שינוי ואף שימש שר המדע והטכנולוגיות, ובמשך חודשים בודדים כשר התשתיות הלאומיות, עד שפוטרו שרי שינוי מהממשלה עקב התנגדותם לתקציב. בסביבתו של נתניהו אמרו כי יו"ר הליכוד הסכים לשחרר את זנדברג מתפקידו, בתום סיום המגעים להרכבת הממשלה, שכן זנדברג משמש חבר בצוות המו"מ הקואליציוני של הליכוד.

לתפקיד מזכיר הממשלה בממשלתו העתידית של נתניהו ימונה עו"ד צביקה האוזר, שותף במשרד עורכי הדן גולדפרב ושות' המתמחה בדיני רגולציה ותקשורת. האוזר עבד בעבר עם נתניהו בעת ששימש ב-1992 כיועץ התקשורת שלו. מאוחר יותר שימש כיועץ מקצועי בכיר לשרת התקשורת לימור לבנת.

ב-1997 על ידי ראש הממשלה דאז, בנימין נתניהו, לעמוד בראש מנהלת הסדרת השידורים לציבור, שפעלה לפתיחת שוק הטלוויזיה המסחרית לתחרות ובמקביל שימש כיו"ר המועצה לשידורי כבלים ולוויין. האוזר הוא גרוש עם שני ילדים.