בזק הקימה אתר ייעודי לטובת רשת ה-NGN החדשה שהיא מקימה במאות מיליוני דולרים

האתר מציג מידע הכולל השוואות מהעולם וסרטון תדמית שנועד להראות קצת מהיכולות שיאפיינו את הרשת החדשה שלה

בזק משיקה אתר אינטרנט ייעודי שיסביר על יתרונותיה של הרשת החדשה שהיא מקימה בימים אלה (NGN - Next Generation Network).

האתר מציג מידע הכולל השוואות מהעולם וסרטון תדמית שנועד להראות קצת מהיכולות שיאפיינו את הרשת החדשה שלה. בנוסף, בזק החליטה למתג את הרשת החדשה תחת השם BNGN. האתר עצמו יושב אתר אתר החברה.

היתרון הבולט של הרשת החדשה יהיה במהירויות הגלישה המהירות שיגיעו עד ל-50 מגה. בחברה מציינים בכוונה את המילה "עד", כיוון שלא בכל רחבי הארץ ניתן יהיה להגיע למהירויות הללו ולמעשה, המהירות הממוצעת תהיה נמוכה יותר. יחד עם זאת, ההערכות בבזק הן שהמהירויות שתציע החברה יספקו את מירב הצרכים של הלקוחות, כולל אפשרות ל-IPTV (טלוויזיה מבוססת אינטרנט) בצורה מלאה. יש לציין כי החברה עדיין לא תימחרה את קצבי הגלישה החדשים אך היא טוענת שהמחיר לא יהיה גבוה בהרבה מהקיים.

מהלך ההסברה והשיווק של הרשת החדשה נועד למצב את בזק כחברת התקשורת היחידה שמבצעת השקעות ברמה הלאומית, וזאת ללא סיוע מהמדינה וללא כל הקלות בתחום הרגולציה. למעשה, בזק מתנערת מתדמית של מי שנסמכת על הקלות כלשהן ממשרד התקשורת, ומציגה גישה מפוכחת יותר כלפי הרגולציה, למרות שהיא מהווה נטל כבד עליה. בזק משקיעה מאות מיליוני דולרים בהקמת הרשת החדשה ובימים אלה מאיצה את קצב פריסתה ברחבי הארץ.

לדברי רן גוראון, סמנכ"ל השיווק בבזק, "לקחנו בחשבון את העובדה שבישראל, בזק היא חברת התקשורת הראשונה והיחידה המשקיעה בהקמת רשת ה-NGN, וכי הציבור עדיין לא מכיר ומבין את המשמעות שתהיה לרשת החדשה על חייו הפרטיים והעסקיים. היום רק ניתן לחלום על השירותים והמוצרים החדשים שרשת ה-NGN תאפשר והאתר החדש נבנה במטרה ליידע את ציבור הצרכנים בפוטנציאל הגלום במעבר לרשת החדשה".