אלקטרה השקעות מציעה לישראלים דירות בעיר החוף הבולגרית וארנה בתשואה מובטחת של 7%

בפרויקט, על שטח קרקע של 12.2 דונם, מתוכננת בריכת שחיה, מתחם חדר כושר, ספא ובית קפה ; מחיר דירה מרוהטת ומאובזרת החל מ-82.5 אלף אירו

רעב הישראלים לתשואה סבירה מול המשבר בשוק והריבית האפסית בבנקים, מוביל למבצע מסקרן של עסקת נדל"ן בתשואה מובטחת, צעד שלא נראה מזמן בענף.

ל"גלובס" נודע, כי אלקטרה השקעות, חברה-בת בבעלות מלאה של אלקטרה, מקימה פרויקט יוקרתי ((Botanic VIP Residence במתחם הגנים הבוטניים של וארנה, עיר הנמל והנופש הבולגרית. החברה מציעה לישראלים לרכוש דירות 2 ו-2.5 חדרים בפרויקט, ומבטיחה תשואה של 7% על ההשקעה לשלוש השנים הראשונות. הפרויקט כולו כולל 216 יח"ד (18.8 אלף מ"ר בנוי). בניית השלב הראשון החלה בנובמבר 2007, ובו 98 דירות, והוא מיועד לאכלוס בקיץ הקרוב.

באלקטרה אומרים כי הבטחתה לתשואה נסמכת על פוטנציאל ההשכרה הגבוה של הדירות, לתושבים מקומיים ואוכלוסיות חוץ. הפרויקט מוקף בטבע ובמרכזו ערוץ נחל טבעי, והוא ממוקם באזור התיירות של סנט קונסטנטין והלנה, לחופי הים השחור. בפרויקט, על שטח קרקע של 12.2 דונם, מתוכננת בריכת שחיה, מתחם חדר כושר, ספא ובית קפה. מחיר דירה מרוהטת ומאובזרת החל מ-82.5 אלף אירו.

עד כה נמכרו בשלב א' כ-40 דירות (בעיקר לתושבי האזור ולרוסים), ולישראלים יוצעו כעת 14 דירות, במה שמסתמן כבלון ניסוי לקבוצת אלקטרה למבצעים דומים בעתיד, בהתאם להיענות. בני הוכמן, מנכ"ל אלקטרה השקעות, אומר כי "זיהינו בפרויקט אלטרנטיבה מעניינת למשקיע הישראלי. ההשקעה שאנו מציעים סולידית ובטוחה ומזכה את המשקיע ב-7% תשואה צמודת אירו במשך 3 שנים".

לאחר תקופת התשואה המובטחת ניתן יהיה להערכתו למכור את הנכסים או להשכירם. *