לקראת פסח: פלאפון משיקה תוכנית חדשה להוזלת השיחות מחו"ל

התוכנית היא שלב נוסף במסגרת המהלכים השיווקיים התומכים ברשת החדשה של פלאפון, שמסוגלת לראשונה להציע שירותי נדידה סלולרית - בדומה למתחרותיה סלקום ופרטנר

חברת פלאפון השיקה היום (א') את התוכנית החדשה שלה להגברת התנועה הבינלאומית והנדידה מחו"ל לישראל. התוכנית היא שלב נוסף במסגרת המהלכים השיווקיים התומכים ברשת החדשה שהקימה, שמסוגלת לראשונה להציע שירותי נדידה סלולרית בדומה למתחרותיה בארץ, סלקום ופרטנר.

המהלך החדש של פלאפון מוגדר על-ידה כמהפכה, משום שלראשונה הוא מאפשר ללקוח הנודד להשתמש במכשיר הסלולרי שלו תוך ידיעה מראש של מחירי השיחות, שיהיו לטענת החברה זולים משמעותית מהתוכניות המקובלות. התוכנית נקראת גלובל פס והיא הושקה כעת כדי לתת פיתרון ללקוחות הטסים בחג הפסח לחו"ל.

במסגרת התוכנית לקוח פלאפון ישלם תעריף חודשי קבוע של 9.90 שקלים לחודש, לתקופת התחייבות של שנה, פלוס מחיר של 4 שקלים לשיחה, ובמחיר של 59 אג' לדקה. התוכנית רלוונטית להתקשרות מכל העולם, אך מחוץ לאירופה ולארה"ב פלאפון תגבה סכום גבוה יותר של 19.90 שקל - מחיר קבוע למסלול כל העולם. לטענת ניר שטרן, המשנה למנכ"ל החברה, "התוכנית מהווה הוזלה משמעותית ללקוח המתקשר מחו"ל, ואין לאף אחת מהמתחרות פיתרון דומה כרגע".

שטרן אומר כי ללקוחות עסקיים מחיר החבילה יהיה משתלם יותר, ובכלל ככל שמדובר ביותר טיסות כך החבילה תהפוך למשתלמת יותר. התוכנית מבוססת על תוכנית שקיימת גם אצל וודאפון, שאיתה יש לפלאפון הסכם נדידה בינלאומי. התוכנית גלובל פס היא בצעם תוכנית CALL BACK משופרת, שמאפשרת להתקשר לישראל באמצעות "החזרת השיחה" וניצול המחיר הזול של ההתקשרות מישראל לחו"ל. התוכנית רלוונטית גם למי שיש ברשותו מכשיר מהרשת הישנה שדומות לה פרוסות בארה"ב ובדרום קוריאה.