מנחם בן: פנינה טורנה הבטיחה שמלות כלה בחינם לדיירות בבית "האח הגדול VIP" - כדי שלא יעמידו אותה להדחה

הטיעון הבעייתי של בן, שהועלה הבוקר בשידור חי בערוץ 20, נקטע על-ידי חדר הבקרה של "האח הגדול" - שעבר לצלם דיירים אחרים שעדיין ישנו

"האח הגדול VIP", תוכנית הריאליטי הפופופלרית של זכיינית ערוץ 2 קשת, ממשיכה לספק רגעים שנויים במחלוקת: הבוקר (ג'), במונולוג לאחת ממצלמות השידור החי בערוץ 20, האשים העיתונאי מנחם בן את מעצבת האופנה פנינה טורנה בהבטחת טובת הנאה לכאורה לדיירות אחרות בבית, אם לא יצביעו עליה כמועמדת להדחה.

בן הספיק לטעון בפני המצלמה כי טורנה הבטיחה לדיירות הרווקות בבית כי תתפור עבורן חינם שמלת כלה, בעלות של אלפי דולרים - ובכך, לטענתו, מנעה את העמדתה להדחה עד כה.

בשלב זה של הטיעון חדר הבקרה של "האח הגדול" חדל להתמקד בבן המדבר, והשידור החי הוסט לשאר דיירי הבית, על אף שאלה עדיין ישנו. האם מישהו בחדר הבקרה הבין את הבעייתיות בדברי בן והחליט להפסיק לספק לו במה, קרי: זמן מסך? לא ברור.

הערב תתבצע הדחה של שניים מדיירי הבית, כאשר חמישה מהם, ובכללם טורנה ובן, מועמדים לעזוב את בית "האח הגדול".

התוכנית גרפה עד כה רייטינג ממוצע של יותר מ-30% בשידור הדו-שבועי בערוץ 2, וזוכה לפופולריות חסרת תקדים גם בערוץ השידור החי (ערוץ 20) ב-HOT וב-yes. במקביל "זוכה" התוכנית לביקורת מתמשכת ונרחבת בהיקפה על היותה "רדודה", "משחיתה" ו"צהובה".