היוונים רכשו חבילות פרסום ב-450 אלף שקל למשחק מול נבחרת ישראל

מחצית מזמן הפרסום האלקטרוני ("לדים") שהוקצה להתמודדות מוקדמות המונדיאל באצטדיון ר"ג בשבת, כ-45 דקות, נמכר למפרסמים יווניים שרכשו גם 10 שלטים סטטיים ; הסכום יתחלק בין sportfive להתאחדות לכדורגל

המשחק בין ישראל ליוון במוקדמות מונדיאל 2010, שייערך בשבת באצטדיון רמת גן, הביא לשיטפון של מפרסמים יוונים להתמודדות. מחצית מזמן הפרסום האלקטרוני ("לדים") שהוקצה למשחק, כ-45 דקות, נמכר למפרסמים יווניים שרכשו בנוסף גם 10 שלטים סטטיים - כל אלה בעלות של כ-450 אלף שקל.

ההתאחדות לכדורגל וחברת השיווק sportfive יתחלקו שווה בשווה בהכנסות. יתר 45 הדקות הנותרות ב"לדים" יוקצו לטובת המפרסמים של נבחרת ישראל.

ההתאחדות לכדורגל ויתרה על הכנסה של מאות אלפי שקלים אחרי שסירבה לאפשר למספר מפרסמים לרכוש חבילות פרסום חסות למשחק מול יוון בלבד. ב-sportfive היתנו את מכירת החבילות בשותפות עם הנבחרת עד תום הקמפיין ולא למשחק בודד, זאת מתוך אסטרטגיה שבקמפיין הבא ייכנסו אותם מפרסמים כספונסרים רשמיים של הנבחרת לכל אורך הדרך.

אגב, המשחק שייערך 4 ימים מאוחר יותר ביוון יהיה אטרקטיבי הרבה יותר עבור המפרסמים, ובשל כך יופק ויצולם משני צדי המגרש בכרתים על מנת לאפשר מכירת חבילות פרסום סביב כל המגרש.

הירשם לניוזלטר והתראות ספורט