חברת אל-על חונכת קו טיסות ישיר חדש לברזיל ולמגוון יעדי דרום אמריקה, ומעלה קמפיין השקה בכיכובם של פבלו רוזנברג ואלי יצפאן.
הקמפיין יעלה באמצעות משרד הפרסום מקאן-אריקסון.
בנוסף יוצאת אל-על, בשיתוף עם משרד התיירות, בקמפיין לעידוד התיירות לישראל.
לתשומת לבכם: מערכת גלובס חותרת לשיח מגוון, ענייני ומכבד בהתאם ל
קוד האתי
המופיע
בדו"ח האמון
לפיו אנו פועלים. ביטויי אלימות, גזענות, הסתה או כל שיח בלתי הולם אחר מסוננים בצורה
אוטומטית ולא יפורסמו באתר.