טוויטר פותחת מיזם פרסום מקוון בשיתוף-פעולה עם מיקרוסופט

חברת הפרסום המקוון Federated Media תהיה אחראית על ההפעלה הישירה של המיזם

אתר המיני בלוגינג טוויטר, הודיע בדף הבית שלו אתמול (ב') כי הוא נכנס לשוק הפרסום המקוון. אנשי טוויטר הודיעו כי החברה תשתף פעולה עם מיקרוסופט , שתיתן חסות לעמוד ה-Exec Tweets של האתר, באמצעותו מפרסמים אישים בעמדות ניהול עדכונים מעולם העסקים.

טוויטר, אתר צעיר יחסית שמספר המשתמשים בו גדל במהירות, כבר הצליח לגייס 55 מיליון דולרים מאז שהוקם, אך בה בעת היה נתון לביקורת מצד אנליסטים ומשקיעים מכיוון שטרם השכיל לתרגם את הפופולאריות הגואה שלו לרווח כלכלי. המשתמש הידוע ביותר באתר הוא כנראה נשיא ארה"ב, ברק אובמה, שהחל לפרסם בו עדכונים כבר במהלך מסע הבחירות שלו לבית הלבן.

אחד ממייסדי טוויטר, ביז סטון, כתב אתמול באתר כי עמוד הExec Tweets יתופעל על-ידי חברת הפרסום המקוון Federated Media. "החברות הפונות אלינו על מנת לפרסם באתר מעוניינות בדרך כלל לתת חסות לתוכן חדשני המבוסס על תחומי עניין משותפים של הגולשים, מכיוון שאנו מחויבים לתפעול האתר הראשי של טוויטר, אין לנו את המשאבים להקדיש לפיתוח תחום הפרסום ב-Exec Tweets ולכן העברנו את תפעולו לחברה המתמחה בכך", הסביר סטון.

* כל הזכויות שמורות ל-MarketWatch 2009