אושר קיום מפגש הדייויס בהיכל נוקיה; איגוד הטניס יחסוך 200 אלף שקל

באיגוד מעריכים כי עלות האירוח בנוקיה תעמוד על כ-750 אלף שקל, לעומת 950 אלף במרכז הטניס ברמה"ש ; כעת יצטרכו לפתור את המחלוקת עם מנכ"ל מרכז הטניס ג'נין שטראוס, שדורשת כי המפגש יתקיים ברמה"ש

איגוד הטניס הבינלאומי (ITF) הודיע היום (ה') לאיגוד הטניס בישראל כי הוא מאשר לקיים את מפגש רבע גמר גביע דייויס מול רוסיה בהיכל נוקיה. המפגש יתקיים ב-10-12 ביולי. ג'סטין אלברט, מנהלת מחלקת הדייויס באיגוד הבינלאומי שהגיעה השבוע לבדוק את היכל נוקיה ואת התאמתו להתמודדות, כתבה למנכ"ל האיגוד משה חביב: "אין ספק שקיום המפגש בהיכל נוקיה יאפשר קיום תחרות ברמה אחרת, שכמוה לא היתה באפשרותכם לקיים בעבר".

באיגוד הטניס מעריכים כי עלות האירוח בנוקיה תעמוד על כ-750 אלף שקל, לעומת עלות של כ-950 אלף במרכז הטניס ברמת השרון. בנוסף, במידה ויוחלט לקיים את המפגש בהיכל נוקיה מתכוון האיגוד למכור כרטיסים במחירים החל מ-30 שקלים לנוער ו-50 שקלים למבוגר, בעוד שבמפגש ברמת השרון המחיר צפוי להיות כמעט כפול. באיגוד הטניס גם מתכוונים להשכיר את תאי הצפייה שבהיכל נוקיה, ולגבות עבורם כרטיסי VIP.

איגוד הטניס חמדנים / גלעד בלום; אירוח בנוקיה יטפח את הדור הצעיר בטניס / ירון מיכאלי

המעבר להיכל נוקיה כבר אושר על ידי ועדת הכספים של איגוד הטניס, שאף אישרה להביא משטח מחו"ל בעלות של כ-80-100 אלף שקל. כעת יצטרכו להתמודד עם המחלוקת מול מרכז הטניס שדורש לקיים את המפגש ברמת השרון. אחת הבעיות שמקשה על ההחלטה היא מכתב עליו חתום יו"ר האיגוד הקודם, אסף חפץ, שהתחייב למנכ"ל מרכז הטניס בישראל ג'נין שטראוס לקיים את מפגשי הדייויס הקרובים ברמת השרון כחלק מתנאי של המרכז לשפץ את אצטדיון "קנדה" ברמת השרון. בינתיים עזב חפץ את האיגוד, אולם בכל מקרה טוענים באיגוד כי המכתב אינו תקף מאחר והועבר על דעתו של חפץ וכלל לא עבר במליאת האיגוד כמתחייב.

האיגוד אף מציע לפצות את מרכז הטניס ב-272 כרטיסים בהיכל נוקיה, לכל אחד מימי התחרויות - מספר הכרטיסים שהוא מתחייב להעביר בעת קיום המשחקים ברמת השרון.

הירשם לניוזלטר והתראות ספורט