עובר למים סוערים: אלון רווה מונה לסמנכ"ל הכספים החדש של צים

רווה נעתר לבקשת יו"ר החברה לישראל וצים, עידן עופר, ומנכ"ל החברה לישראל, ניר גלעד ; האתגר המרכזי שלו יהיה להגיע להבנות מול הבנקים והמספנות בקוריאה על דחיית קבלת האוניות החדשות

אחרי התפטרותו המפתיעה של המנכ"ל, דורון גודר, בצים ממשכים לאייש מחדש את הצמרת הניהולית בחברה. רו"ח ועו"ד אלון רווה, שכיהן עד כה כסמנכ"ל פיתוח עסקי ואסטרטגיה בחברה לישראל , מונה לתפקיד סמנכ"ל הכספים של חברת הספנות צים, החברה הבת של החברה לישראל.

מינויו של רווה בצים משלים את המהלך של חילוף הצמרת הניהולית בחברת הספנות, במסגרתו גם מונה רפי דניאלי כמנכ"ל צים.

כזכור, דניאלי כיהן בעבר כמשנה למנכ"ל וכסמנכ"ל הכספים, וכעת רווה ייכנס לנעליו. האתגר המרכזי של רווה יהיה להגיע להסכמות עם הבנקים והמספנות בדרום קוריאה על דחיית ההצטיידות באוניות החדשות שרכשה צים בכ-1.4 מיליארד דולר.

רווה, שהינו בעל ניסיון ניהולי ופיננסי במגוון תפקידים בחברות גדולות, נעתר לבקשת יו"ר החברה לישראל, עידן עופר ומנכ"ל החברה, ניר גלעד. בתפקידו בחברה לישראל היה אחראי על ההשקעות החדשות של החברה בתחום האנרגיה התשתיות והרכב, על מיזוגים ורכישות ועל קשרי המשקיעים . כמו כן היה חבר בדירקטוריונים שונים בחברות בקבוצה, וביניהם דירקטוריון צים, כך שיש לו היכרות קודמת עם חברת הספנות.

לפני הצטרפותו לחברה לישראל כיהן רווה סמנכ"ל פיתוח עסקי של בינו אחזקות, סמנכ"ל פיתוח עסקי של קבוצת פז , ומנהל תחום ההשקעות והסיכונים של הקבוצה. עידן עופר אמר היום כי "אנו משוכנעים, כי לרווה הכישורים, הידע והניסיון המתאימים כדי לסייע לצים בתקופה כה קריטית, גם אם הדבר יבוא, לצערנו, על חשבון עזיבת תפקידו בחברה לישראל".