27.3% רייטינג לישראל-יוון, משחק הנבחרת הכי נצפה מאז פסטיבל אנגליה

ההתמודדות במסגרת מוקדמות מונדיאל 2010 הביאה נתוני צפייה מצויינים לרשת, זכיינית ערוץ 2, שמשלמת להתאחדות לכדורגל כ-1.05 מיליון שקלים עבור כל שידור ביתי של הנבחרת

ההחלטה של זכיינית ערוץ 2 רשת לרכוש את זכויות השידור של משחקי נבחרת ישראל בכדורגל מוכיחה את עצמה עד כה. משחק הנבחרת אתמול (שבת) מול יוון במוקדמות מונדיאל 2010 הביא לרשת רייטינג ממוצע של 27.3% בקרב משקי בית יהודיים, נתון המשקף 423 אלף משקי בית.

מדובר במשחק הכי נצפה של הנבחרת בקמפיין מוקדמות מונדיאל 2010, ששובר את השיא שקבע באוקטובר המשחק בלוקסמבורג (21.1%). בפיק של המשחק אתמול הגיעו נתוני הצפייה ל-32.8% רייטינג. הרייטינג הממוצע של משחקי הנבחרת בקמפיין הנוכחי עומד על 19.6%.

עם זאת, הנבחרת של דרור קשטן עדיין רחוקה מהשיא שהשיגה במארס 2007, אז אירחה את נבחרת אנגליה במסגרת מוקדמות יורו 2008. אותה התמודדות שודרה בערוץ 1 והניבה רייטינג ממוצע של 37%.

המשחק בין ישראל ליוון הגיע למקום השלישי בדירוג השבועי, אחרי שני משדרי "האח הגדול VIP" של קשת שגרפו 32% ו-32.6%. משחק ליגת העל בין מכבי נתניה לבית"ר ירושלים, ששודר ביום שני בערוץ 10 והביא רייטינג של 11.2%, הגיע למקום ה-25 בדירוג זה.

רשת משלמת להתאחדות לכדורגל כ-1.05 מיליון שקלים עבור כל אחד ממשחקי הבית של נבחרת ישראל במוקדמות מונדיאל 2010. בנוסף היא רכשה את חמשת משחקי החוץ בקמפיין עבור כ-1.3 מיליון שקלים למשחק.