בסר הנדסה מוכרת קומה שלמה בבית גיבור ספורט בר"ג

החברה, תקבל בתמורה 9.9 מיליון שקל, ותשכור בחזרה את הנכס תמורת כ-75 אלף שקל לחודש

חברת בסר הנדסה , הנמצאת בשליטת נחשון קיויתי וקלמן סופרין, חתמה בשבוע שעבר על הסכם למכירת הקומה החמישית בבית גיבור ספורט לקבוצת אנשי עסקים. הנכס הנמכר, המצוי ברחוב מנחם בגין 7 ברמת גן נמכר תמורת 9.9 מיליון שקל. השטח משמש כמשרדי בסר הנדסה, שהיא החברה האם של בסר פרויקטים ושל בסר אירופה. במסגרת ההסכם נקבע שבסר תמשיך לשכור את הנכס מהבעלים החדשים.

הסכם השכירות הוא ל-10 שנים, עד מארס 2019, ותמורת השכירות תשלם בסר 75 אלף שקל לחודש בתוספת מע"מ והפרשי הצמדה למדד. בסר תשתמש ב-5.1 מיליון שקל מהתמורה להחזר משכנתא לבנק בגין הנכס. כתוצאה מהמכירה ייזקף לחברה רווח של 2.4 מיליון שקל לפני מס, בדו"חותיה הכספיים לרבעון הראשון של לשנת 2009. התזרים המיידי נטו מהמכירה צפוי לעמוד על כ-3.3 מיליון שקל.

בסר הנדסה עדיין לא פרסמה את דו"חותיה לסיכום שנת 2008, אך לתוצאות של הדו"חות הקודמים צורפה הערה בדבר אי עמידה בהתניות הפיננסיות שנקבעו להלוואה שנטלה מהבנק. בסיכום של תשעת החודשים הראשונים של 2008 רשמה החברה הפסד של כ-88 מיליון שקל, לעומת רווח דומה בתקופה המקבילה. מניית בסר הנדסה צנחה בשנה האחרונה ב-82% למחיר המשקף לחברה שווי שוק של 48 מיליון שקל בלבד.