פרוטוקלים של פסגת ה-G20 דלפו לעיתונות: המדינות המתועשות צפויות להימנע מחבילות חילוץ נוספות

[למדור שוקי עולם] במקום זאת, פסגת ה-G20 צפויה להוביל לצעדים משמעותיים לעידוד הכלכלה, למניעת מדיניות מגן, ולביצוע רפורמות בשווקים ובמוסדות הפיננסים ; שר האוצר של בריטניה: קיים סיכוי קטן כי פסגת ה-G20 תוביל להשקת חבילות חילוץ חדשות

מנהיגי 20 המדינות המתועשות הגדולות בעולם צפויים שלא לפרסם פרטים הנוגעים לחבילת חילוץ מתואמת וגלובלית. כך לפחות לפי פרוטוקולים מהישיבות המקדימות של חברי ה-G20, שהודלפו אתמול (א') לפייננשל טיימס.

פרוטוקול בן 24 עמודים, המציין את הנושאים העיקריים בהם ידונו חברי ה-G20 ביום חמישי הקרוב, אינו מכיל פרטים המעידים על כוונתם של המדינות המתועשות להשיק חבילות חילוץ נוספות.

במקום זאת, פסגת ה-G20 צפויה להוביל לצעדים משמעותיים לעידוד הכלכלה, למניעת מדיניות מגן, ולביצוע רפורמות בשווקים ובמוסדות הפיננסים.

בפרוטוקל נכתב שהחבילות החילוץ שכבר מיושמות צפויות להגדיל את התפוקה הגלובלית ביותר מ-2% וליצור למעלה מ-20 מיליון מקומות עבודה.

שר האוצר של בריטניה, אליסטייר דארלינג, אמר בראיון לרשת הטלוויזיה BBC, כי קיים סיכוי קטן כי פסגת ה-G20 תוביל להשקת חבילות חילוץ חדשות. "אנחנו לא אומרים שכולם צריכים לעשות אותו דבר, באותו יום ובאותה שעה", אמר דארלינג. "אבל אנחנו חייבים לפעול ביחד".