זכויות השיווק של אוניברסיטת אוהיו סטייט נמכרו עבור 110 מיליון דולר

מדובר בסכום אותו תשלם סוכנות IMG עבור הסכם ל-10 שנים, תמורתו תקבל את זכויות השידור והפרסום לכל ענפי הספורט של האוניברסיטה ; בשנה האחרונה חתמה IMG על הסכמים בגובה 700 מיליון דולר בקולג'ים

אוניברסיטת אוהיו סטייט מכרה את זכויות המדיה, הפרסום והשיווק הספורטיביים שלה לסוכנות IMG עבור 110 מיליון דולר ל-10 שנים. הסכום השנתי אותו תקבל אוהיו (כ-11 מיליון דולר) הוא הגבוה ביותר שמקבל קולג' בארה"ב עבור זכויות השיווק והמדיה שלו. אחריו נמצאת אוניברסיטת פלורידה, שמקבלת 10 מיליון דולר בשנה מ-IMG, ואוניברסיטת טקסס שמקבלת 9.4 מיליון דולר מהסוכנות.

עם זאת, אוהיו הגיעה רק למקום השני מבחינת הסכום הרב-שנתי אותו היא מקבלת עבור הזכויות שלה. ראשונה בפרמטר הזה היא נברסקה, שמקבלת מ-IMG מעל 112 מיליון דולר בהסכם ל-13 שנים.

זכויות השיווק של הקולג'ים בארה"ב היא אחת מההשקעות היותר חשובות של IMG, שבשנה וחצי האחרונה חתמה על הסכמים עם מכללות בשווי של יותר מ-700 מיליון דולר.

סוכנות IMG תקבל מאוהיו סטייט את הזכות למכור את זכויות השידור שלה ב-36 ענפי הספורט אותם היא מפעילה לכלי התקשורת המקומיים, בנוסף לזכויות על מכירת הסכמי החסות של הקולג'.

רוצה להתעדכן איך עובר הספורט האמריקני את המשבר? הירשם לניוזלטר והתראות ספורט של גלובס