הנפט סוגר רבעון וחודש חזקים: מחיר הזהב השחור עלה ברבעון ב-11.3% וננעל היום על 49.66 דולר לחבית

החוזים העתידיים על הנפט למסירה במאי עלו היום ב-2.2%, ובסיכום חודשי התחזקו ב-10.9% ; אנליסטים: הסוחרים העבירו הרבה פקודות קנייה כדי להרחיב הפורטפוליו שלהם לקראת סיום החודש והרבעון

מחיר החוזים העתידיים על הנפט הגולמי סיימו את יום המסחר בבורסת הסחורות בניו-יורק בעלייה, בהמשך לעלייות השערים בבורסה בוול סטריט. העליות היום ממשיכות את הרבעון החזק שרשם הזהב השחור וכן את החודש החזק.

את העליות במסחר היום ניתן לייחס לעליות השערים החדות שנרשמות בבורסה בוול סטריט, בה המדדים המובילים נסחרים בעליות של 1.5% ויותר, וכן לירידה של המטבע האמריקני מול המטבעות הזרים המרכזיים.

בנוסף, הסוחרים בזהב השחור העבירו היום הרבה פקודות קנייה בחוזים העתידיים, כדי להעשיר ולהרחיב את הפורטפוליו שלהם לקראת סיום החודש והרבעון, לדברי האנליסטים.

הראלי במסחר בזהב השחור, וכן בבורסה בוול סטריט הגיע למרות נתוני מאקרו עגומים מארה"ב, שפורסמו לפני פתיחת המסחר והראו כי נתוני מחירי הבתים בארה"ב, ירדו במארס בשיעור החד ביותר מאז ומעולם. המשקיעים גם הגיבו למדד אמון הצרכנים שעלה בחודש מארס, אך פחות מהצפי, וגם למדד מנהלי הרכש של שיקאגו שגם הוא עלה במארס פחות מצפי האנליסטים.

בסיכום יומי: החוזים העתידיים על הנפט הגולמי למסירה בחודש מאי עלו ב-2.2% וננעלו ב-49.66 דולר לחבית.

בסיכום חודשי מחיר הנפט עלה ב-10.9% ובסיכום רבעוני עלה ב-11.3%.