ברבעון האחרון של השנה צפויה להגיע אלינו הגרסה האירופאית של הסובארו לגאסי או בשמה העברי - B4

תא הנוסעים עוצב מחדש וכולל לראשונה בלם יד אלקטרוני ולוח מחוונים חדש וספורטיבי משולב עם תצוגה אלקטרונית ; אורכה הכולל של המכונית צמח רק ב-3.5 ס"מ בהשוואה למכונית הנוכחית אולם היא גבוהה יותר ב-8 ס"מ ורחבה יותר ב-9 ס"מ

ברבעון האחרון של השנה צפויה להגיע אלינו הגרסה האירופאית של הסובארו לגאסי (B4 בישראל) החדשה, שהדגם האמריקני שלה נחשף אתמול (ג') לקראת תערוכת ניו-יורק.

אורכה הכולל של המכונית צמח רק ב-3.5 ס"מ בהשוואה למכונית הנוכחית אולם היא גבוהה יותר ב-8 ס"מ ורחבה יותר ב-9 ס"מ לטובת מרחב כתפיים וראש משופר בתא הנוסעים, ופרופורציות אתלטיות יותר על הכביש. גם תא המטען צמח ומציע כעת נפח מרשים של 500 ליטר. תא הנוסעים עוצב מחדש וכולל לראשונה בלם יד אלקטרוני ולוח מחוונים חדש וספורטיבי משולב עם תצוגה אלקטרונית.

באגף המנועים נחשפו בינתיים בעיקר גרסאות רלוונטיות לשוק האמריקני. אלה כוללות מנוע 2.5 ליטר בהספק 170 כ"ס, שמוצע לראשונה עם תיבה רציפה (CVT) בעלת אפשרות להעברה ספורטיבית. תיבה דומה צפויה להופיע גם בדגם ה-2 ליטר "הישראלי".

גבוה יותר בסולם נמצא מנוע 2.5 ליטר עם שני מגדשי טורבו, שמייצר כעת 265 כ"ס, תוספת של 22 כ"ס לעומת הגרסה היוצאת. בפסגת ההיצע ניצב מנוע ה-6 צילינדרים הטורי בנפח 3.6 ליטר של ה"טרייבקה", שיוצע עם תיבה אוטומטית רגילה בת 5 מהירויות. סובארו טוענת לרמות חדשות של נוחות לצד התנהגות המלוטשת והאחיזה לכל מזג האוויר של ההנעה הכפולה המסורתית של החברה.

הגרסאות האירופאיות, עם מנועי 2 ליטר בנזין וטורבו-דיזל יוצגו בתערוכת פרנקפורט בספטמבר ויגיעו לארץ זמן לא רב לאחר מכן או אולי עוד לפני כן.

סובארו B4
סובארו B4
סובארו B4
סובארו B4