סרגון זכתה בחוזה בהיקף של למעלה מ-6 מיליון דולר בצפון אמריקה

הזכייה מגיעה יומיים לאחר פרסום אזהרת רווח לרבעון הראשון ; נשיא ומנכ"ל החברה, עירא פלטי: "זוהי זכייה אסטרטגית חשובה עבור סרגון"

יומיים אחרי אזהרת הרווח, מגיעות גם חדשות טובות מכיוונה של סרגון . החברה מדווחת היום (ג') על זכייה בחוזה שהיקפו גבוה מ-6 מיליון דולר, במסגרתו היא תספק פתרונות תקשורת אלחוטיים לספקית תקשורת אלחוטית בצפון אמריקה ששמה לא נמסר, אך היא הוגדרה בהודעת סרגון כספקית מובילה. מערכות ה-FibeAir-IP של סרגון יתמכו בהתרחבות הגיאוגרפית ובהרחבת הקיבולת של הרשת של אותה ספקית.

"זוהי זכייה אסטרטגית חשובה עבור סרגון, במסגרתה נספק את הפלטפורמה המתקדמת ביותר של החברה ללקוח חדש ובעל מוניטין רב", אמר נשיא ומנכ"ל סרגון, עירא פלטי. "בחירת הלקוח בפתרונותינו לתעבורה בקצבים גבוהים, עבור שדרת רשת התקשורת מבוססת ה-IP, מעניקה משנה תוקף לטכנולוגיה של סרגון ולאסטרטגיה של החברה", הוסיף פלטי.

סרגון מספקת פתרונות תקשורת אלחוטיים בקיבולת גבוהה, והיא נסחרת במקביל בנאסד"ק ובבורסה של תל-אביב לפי שווי שוק של 155 מיליון דולר.

כאמור, סרגון פרסמה שלשום אזהרת רווח לרבעון הראשון של 2009. החברה אמנם לא מסרה תחזיות משל עצמה לרבעון, אך תחזיות השוק היו גבוהות בהרבה מהנתונים שסרגון מצפה לרשום בדו"חות הרבעון. סרגון צופה כעת הכנסות של 43-45 מיליון דולר, איזון עד רווח נקי של 700 אלף דולר על בסיס GAAP ורווח נקי של 800 אלף דולר עד 1.5 מיליון דולר Non-GAAP.