אינפוג'ין ברשימת 100 החברות המובילות לשנת 2009 של הרד הרינג

[להרשמה לניוזלטר עסקים מתעוררים] הפלטפורמה של אינפוג'ין מאפשרת התאמת תכני אינטרנט בזמן אמת ובאופן אופטימאלי לכל מכשיר סלולרי

אינפוג'ין (InfoGin), חלוצה ומובילה בתחום המרת אתרי אינטרנט והתאמתם באופן אוטומטי לסלולר, דורגה ברשימת 100 החברות המובילות באירופה לשנת 2009 של הרד הרינג.

אינפוג'ין, אשר זכתה להכרה ולפרסים בינלאומיים, הינה חלוצה ומובילה בשוק הסלולרי בתחום המרת תכני אינטרנט למכשירי סלולרי משנת 2000. הפלטפורמה של אינפוג'ין, שהינה ייחודית בשוק, מאפשרת התאמת תכני אינטרנט בזמן אמת ובאופן אופטימאלי לכל מכשיר סלולרי, מבלי לפגוע בחווית האינטרנט העשירה ותוך ניצול מלא של יכולותיו של כל מכשיר נייד.

חווית הגלישה המתקבלת באמצעות הפלטפורמה של אינפוג'ין - הביאה ליותר מ- 80% גידול בתעבורת המידע אצל המפעילים ומוכיחה את הצורך של המשתמשים לגלוש בסלולרי באופן הדומה להרגלי הגלישה שלהם במחשב האישי.

כיום אינפוג'ין עובדת עם כ- 40 מפעילים סלולריים וספקי תוכן מהמובילים ברחבי העולם וביניהם קבוצת וודאפון , קבוצת ‘mobilkom Austria, מיקרוסופט , Virgin Mobile (בריטניה), KPN (הולנד), MobileOne (סינגפור), AIS (תאילנד), סלקום ופלאפון (ישראל), AOL, MapQuest, Motricity (ארה"ב) ועוד. נכון להיום, למעלה מ-22 מיליון משתמשי סלולר ברחבי העולם משתמשים במערכת IMP™ של אינפוג'ין על בסיס יומיומי לצורך גלישה באינטרנט האמיתי