דירקטוריון וריפון מאמין במנכ"ל: בחוזה העסקה חדש - דאג ברג'רון ירוויח 700 אלף דולר בשנה

יקבל גם מענק חד פעמי - אופציות בהיקף של יותר ממיליון דולר, וסכום דומה בכפוף להישגי החברה ועמידה ביעדי הרווח Non-GAAP עבור 2009 הפיסקלית ; בחודש שעבר, ברג'רון רכש כ-300 אלף מניות וריפון, ב-1.2 מיליון דולר

וריפון , העוסקת בפיתוח מערכות תשלום וסליקה אלקטרוניות, דיווחה היום (ה') לרשות ניירות ערך האמריקנית (SEC) כי פתחה את חוזה העסקתו של מנכ"ל החברה, דאג ברג'רון.

לפי ההסכם החדש, המנכ"ל ירוויח משכורת שנתית של 700 אלף דולר, עם אופציה להעלאת השכר בכפוף לאישורי הדירקטוריון, וכן לבונוס שנתי בגין 2009 שהיקפו לא נקבע, אך צפוי להסתכם בין 0% ל-200% מיעד הבונוס שנקבע בחוזה הקודם - זאת בהתאם לביצועי החברה.

בנוסף, ברג'רון יקבל מענק חד פעמי בצורה של אופציות על 150 אלף מניות, ששויין מסתכם ביותר ממיליון דולר, והן ניתנות למימוש ב-4 השנים הקרובות. ברג'רון עשוי לקבל עוד 150 אלף אופציות, בכפוף להישגי החברה ועמידה ביעדי הרווח Non-GAAP עבור 2009 הפיסקלית.

תוקפו של חוזה ההעסקה החדש יהיה עד סוף אוקטובר 2012, עם אופציה להארכה אוטומטית לתקופות של שנה אחת בכל פעם. במקרה של סיוע ההעסקה, ברג'רון יהיה זכאי לפיצויים בהיקף של משכורת שנתית בנוסף לבונוס ששולם לו בגין השנה הקודמת לסיוע העסקתו.

נזכיר, כי באקט של אמונה בחברה, ברג'רון רכש בחודש שעבר קרוב ל-300 אלף מניות וריפון, בהשקעה של 1.2 מיליון דולר. הרכישות האחרונות הביאו אותו לאחזקה של 2.2% בחברה שבניהולו. חלק מהמניות שנרכשו מוחזקות בנאמנות עבור בני משפחתו של ברג'רון, שכנראה מאמין שבטווח הארוך מניות וריפון עשויות להיות ירושה טובה לילדים.

90% מערכה של מניית וריפון, החברה ששמה נושא את ראשי התיבות של שמו המלא של ברג'רון, התנדפו ונמוגו מאז דצמבר 2007, בעקבות סאגת הליקויים בדיווח החשבונאי, ובשל החרפת המצב הכלכלי בעולם לאחר שתיקון הדו"חות כבר הגיע לסיומו.

וריפון מוכרת עמדות לתשלום באשראי, וברוב העולם לקוחותיה הם בנקים וחברות כרטיסי אשראי. שווי השוק שלה עומד על 410 מיליון דולר, והיא נסחרת במקביל בבורסת ניו-יורק ובתל-אביב. ברבעון הפיסקלי הראשון שלה, שהסתיים ב-31 בינואר, רשמה וריפון הכנסות של 214 מיליון דולר. בשורה התחתונה היא כבר הפסידה 182 מיליון דולר, בין היתר לאחר מחיקה חשבונאית של המוניטין מהמאזן, בהיקף של 178.3 מיליון דולר.