וול מארט היא הלקוח שהזמין מחשבים מצ'יפ PC; היקף ההזמנה - 5 מיליון שקל

וול מארט ביצעה הזמנה חוזרת לפני פסח, והזמנה נוספת של לאחריו - של 8,000 מחשבים בסך הכל ; עדי דולברג, המנכ"ל: הוצאות השכר לעובדים, ההנהלה ובעלי השליטה יופחתו החל ממאי

וול מארט היא הלקוח שהזמין מחברת הטכנולוגיה המחשובית, צ'יפ פי.סי. או Chip PC כ-8,000 מחשבים בהיקף כספי של כ-5 מיליון שקל, כך נודע ל"גלובס". ההזמנה בוצעה לאחר פריסה מוצלחת של 2,000 מחשבים בהזמנה שהתקבלה בדצמבר אשתקד, בהיקף כספי של כ-1.2 מיליון שקל. החברה פיתחה טכנולוגיה מהפכנית הכוללת מחשבים הפועלים בסביבות וירטואליזציה ומחשוב מבוסס שרתים המשלבים מוצרי תוכנה לניהול ובקרה.

וול מארט, רשת הקמעונאות האמריקנית והגדולה בעולם, היא עסקה אסטרטגית עבור Chip PC. ענקית הקמעונאות רוכשת את תחנות הקצה השולחניות, Xtreme PC, המגיעות עם מגוון רחב של אפליקציות ותוספי תוכנה. לדברי החברה הישראלית, פריסת מחשביה צפויה לייעל את עבודת הסניפים של וול מארט.

בהודעה מטעמה, ציינה החברה שהיא מגבירה את מאמציה השיווקים בשוק האמריקני, ורואה גידול משמעותי במכירות בארה"ב למרות המשבר. הזמנה נוספת, בסך 1.2 מיליון שקל, התקבלה לפני פסח מחברת השילוח האמריקנית פדקס.

עדי דולברג, המנכ"ל, אמר כי "אנחנו גאים מאוד על כך שהקמעונאית הגדולה ביותר בעולם רוכשת את מוצרינו. זה הישג גדול לחברה ובעיקר לפעילות הצומחת של החברה בארה"ב. עסקה זו מתאפיינת בהגדרת פתרון טכנולוגי באיכות מאוד גבוהה עבור הלקוח ובהתאם לדרישותיהם הטכניות המדויקות. כניסה לתחום הקמעונות ורשתות המזון היא אסטרטגית וחשובה מאוד עבורנו, וממשיכה את הרחבת תמהיל הלקוחות שלנו באמצעות קבלת הזמנות מהחברות הגדולות והחשובות בתחומי הפעילות השונים. אנחנו מעודדים מאוד מכך שבשנה האחרונה כ-40% מהעסקאות שלנו הן עסקאות חוזרות, קרי לקוחות מרוצים ששבים ומבצעים רכישות המשך של מוצרינו".

כמו כן מסר מנכ"ל החברה, עדי דולברג, כי "למרות שיש לנו הזמנות ומכירות משמעותיות החלטנו להרחיב את תוכנית ההתייעלות ולצמצם הוצאות נוספות בסך של כ-700 אלף שקל בחודש, תוך פיקוח הדוק על רמת ההוצאות שלנו. כחלק מתוכנית ההתייעלות החל מחודש אפריל 2009 יופחתו הוצאות השכר לעובדים, להנהלה ולבעלי העניין ,יו"ר אורה מאיר סופר ואביב סופר".

"אני מאמין שרמת ההוצאות לאחר הקיצוץ תאפשר לחברה לצבור מזומנים ,ולעבור את המשבר העולמי מחוזקת ולהמשיך להתפתח ,יש לנו מוצרים מובילים טכנולוגית שיכולים לחסוך כסף רב לארגונים וזה יתרון גדול ביותר במשבר העולמי".

ציפ פי.סיציפ פי.סי