מי שחשב שאחרי ההייפ הגדול של הגמר בין הלייקרס לסלטיקס בעונה שעברה ה-NBA תחזור לשקוע, קיבל תשובה הפוכה. רשת TNT, ששידרה העונה 53 משחקים מהעונה הסדירה, רשמה עלייה של 14% בנתוני הצפייה לעומת העונה שעברה.
בסך הכל צפו בממוצע בכל אחד מהמשחקים ששידרה הרשת העונה 1.71 מיליון איש ברחבי ארצות הברית לעומת 1.49 מיליון בעונה שעברה. מדובר בעונה הכי נצפית של הרשת מאז 1995/96, עונת הקאמבק המלאה של מייקל ג'ורדן. זו העונה השנייה ברציפות שרשת TNT רושמת צמיחה דו-ספרתית בנתוני הצפייה. השיא של העונה נרשם במשחק בין לייקרס לבוסטון ב-5 בפברואר, משחק שהביא 6.73 מיליון צופים והפך להיות התוכנית הכי נצפית אי פעם של הרשת. TNT משלמת כ-365 מיליון דולר מדי עונה ל-NBA עבור הזכויות.
אגב, ה-NBA הוכיחה את הכוח שלה גם מחוץ למגרש. הגעתו של לברון ג'יימס לתוכנית "60 Minutes" ביום ראשון הביאה לאחוז צפייה יוצא דופן ברשת CBS - 17.35 מיליון איש צפו בחלק בה התארח כוכב הקאבס בתוכנית, בעוד שביתר החלקים בתוכנית נרשמה צניחה ממוצעת של 26% ברייטינג.
לתשומת לבכם: מערכת גלובס חותרת לשיח מגוון, ענייני ומכבד בהתאם ל
קוד האתי
המופיע
בדו"ח האמון
לפיו אנו פועלים. ביטויי אלימות, גזענות, הסתה או כל שיח בלתי הולם אחר מסוננים בצורה
אוטומטית ולא יפורסמו באתר.