הסדר הגירושים של מל גיבסון עשוי לעלות לו 300 מיליון דולר

השחקן ואשתו בנפרד היו נשואים 28 שנה, והם הורים ל-7 ילדים שרק אחד מהם קטין ; עו"ד לענייני משפחה בלוס אנג'לס: "מדובר באחד מהסדרי הגירושים היקרים ביותר בתולדות הוליווד"

רובין גיבסון, אשתו של השחקן מל גיבסון, הגישה ביום ב' השבוע בקשת גירושים לאחר 28 שנות נישואים, בטענה כי בין בני-הזוג קיימים חילוקי דעות שלא ניתן לגשר עליהם.

במסמכים שהוגשו ביום ב' לבית המשפט בלוס אנג'לס, מבקשת רובין גיבסון להתיר את נישואיה למל גיבסון, כוכב "נשק קטלני". בהודעה משותפת ביקשו שני בני-הזוג, שלהם 7 ילדים, לכבד את פרטיותם. "במהלך נישואינו ופרידתנו שאפנו כל הזמן לשמור על פרטיותה ושלמותה של משפחתנו, וכך נעשה גם בעתיד", נאמר בהודעה.

חיים בנפרד

ביום ב' הגיש גיבסון את תגובתו, שבה צויין כי הוא ואשתו חיים בנפרד מאז ה-26 באוגוסט 2006. שישה מהילדים של הזוג גיבסון הם בוגרים. רובין גיבסון ביקשה מבית המשפט משמורת משותפת לקטין היחידי, טום, שהשבוע מלאו לו 10 שנים.

לפני מספר שבועות זכה גיבסון לכותרות בעולם כאשר נעצר בגין נהיגה בשכרות במאליבו, ובהשראת האלכוהול אף יצא במתקפה מילולית על היהודים. דבריו התפרסמו לאחר שדו"ח המשטרה על התקרית הודלף לאמצעי התקשורת.

גיבסון, 53, יליד אוסטרליה, הוא קתולי אדוק. בשנות ה-90 הוא נמנה עם השחקנים המתוגמלים והפופולריים ביותר בעולם. בשנת 1995 זכה גיבסון בפרס האוסקר לבמאי הטוב ביותר וכן בפרס האוסקר לסרט הטוב ביותר עבור סרטו "לב אמיץ". גיבסון הנמיך את הפרופיל הציבורי שלו מאז שיצא לאקרנים הסרט השנוי במחלוקת "הפסיון של ישו" משנת 2004, ומאז מעצרו בשנת 2006.

חצי זה המון

"ייתכן כי מדובר באחד מהסדרי הגירושים היקרים ביותר בתולדות הוליווד", אמרה למגזין "פיפל" לין סודיק, עורכת דין לענייני משפחה בלוס אנג'לס, שאינה מעורבת בפרשה. "אין עורך דין שלא היה מייעץ לה לקחת חצי".

החצי של רובין גיבסון עשוי לעלות על 168 מיליון הדולר ששילם מייקל ג'ורדן ב-2006, ועל 150 מיליון הדולר שהפסיד ניל דיאמונד ב-1994. נכסיו של גיבסון כוללים יותר מ-600 מליון דולר שהכניס "הפסיון של ישו", השקעות נדל"ן בשווי 100 מיליון דולר, ופרויקטים בסך 75 מיליון דולר שהוא מעורב בהם.