בדומינו'ס פיצה בארה"ב למדו את מחיר סרטוני רשת: עובדים הכינו "פיצת גועל" והפיצו את הסרטון - וכעת הם עומדים לדין

הרשת סגרה את הסניף בצפון קרוליינה בשביל "לטהר" אותו ; פטריק דויל, נשיא הרשת: "זה מחליא אותי; אנחנו מבקשים לעצור את השניים ולוקחים את המקרה ברצינות מוחלטת"

מיכאל אנט'וני סטצר (32) וכריסטי לין האמונד'ס (31) הצליחו לעורר מהומה ברשת דומינו'ס פיצה העולמית על-ידי העלאת סרטון ל-YouTube, בו נראה סטצר מכין "סנדוויץ' ייחודי" בסניף הרשת בצפון קרוליינה.

בסרטון אותו צילמה האמונד'ס נראה סטצר מכין כריך, כשבין השאר הוא מכניס את הגבינה הצהובה לאפו ועוד מספר מרכיבים "ייחודיים" לכריך.

האמונד'ס מלווה את הסרט בתיאורים מה הם מרכיבי הפיצה ומעודדת את חברה להמשיך ולעשות דברים ואף לחזור עליהם. מיד לאחר הפצת הסרטון, הסניף המדובר נסגר לצורך חיטוי.

הסרטון המקורי, כפי שהופץ ברשת, מצורף כאן מתוך אתר FLIX.

לרשת דומינו'ס פיצה עצמה נודע על הפצת הסרטון ברחבי הרשת על-ידי גולשים, ופטריק דויל, נשיא הרשת בארה"ב, אף הגיב לסרטון. דויל אמר כי נחשף למראות ברשת בעזרת גולשים והוא מודה להם על כך. "זה מחליא אותי", אמר דויל והתנצל בפני הציבור.

"אנחנו מבקשים לעצור את השניים ולוקחים את המקרה ברצינות מוחלטת", אמר. "בנוסף, אנו בוחנים את כל עובדי הרשת כדי שמקרה כזה לא יישנה".

ואכן, השניים נעצרו והתייצבו אתמול (ו') בבית המשפט בהאשמה בדבר "הפצת אוכל מזוהם", ומועד משפטם נקבע ל-8 במאי.

עוד בטרם הגיעו לכתלי בית המשפט טענו השניים כי מדובר במתיחה, והאמונד'ס אף שלחה מייל לחברה בו היא כותבת: "הכל היה מבויים, וברצוני שכולם יידעו זאת".