לראשונה מאז עליית התוכנית: "המירוץ למיליון" בראש טבלת הרייטינג השבועית

הרייטינג השבועי הממוצע בשבוע החולף היה נמוך באופן יחסי בשל חג הפסח ; קשת לא הכניסה השבוע אף תוכנית לעשירייה המובילה בטבלה ; "הישרדות" של ערוץ 10 ששודרה ביום שבת רשמה רייטינג ממוצע של 18%

אחרי תקופה ארוכה, אין לזכיינית קשת ייצוג בטבלת הרייטינג של 10 התוכניות המובילות של השבוע. רשת הכניסה לטבלה 4 תוכניות, וחברת החדשות וערוץ 10 הכניסו 2 תוכניות כל אחד.

תוכנית הריאליטי של רשת, "המירוץ למיליון", כובשת לראשונה את הפסגה עם רייטינג ממוצע של 24.6% ו-680 אלף צופים בקרב משקי-בית יהודיים. במקום השני בטבלה נמצאת מהדורת השבת של חדשות ערוץ 2 ששודרה אמש ורשמה רייטינג ממוצע של 19.3%, ובמקום השלישי בטבלה נמצאת "אחד נגד 100" של רשת עם ממוצע של 18.5%.

יש לזכור כי השבוע האחרון אינו שבוע מייצג, שכן חג הפסח שחל בשבוע זה השפיע על הרייטינג הממוצע של כלל התוכניות, ומי שבעיקר בולט בטבלה הן מהדורות החדשות.

במקום הרביעי בטבלה נמצאת "אולפן שישי" שרשמה רייטינג ממוצע של 18.4%. מנגד, מהדורת השישי החדשה של ערוץ 10 רשמה בשבוע הראשון לעלייתה ממוצע של 6.1%, ירידה של כ-20% לעומת הרייטינג שרשמה "שישי" של רביב דרוקר ועופר שלח. יחד עם זאת, בערוץ 10 הבהירו היום (א') כי למרות שמדובר במהדורה זמנית - בערוץ מרוצים מהרייטינג שהשיגה, וכי מדובר בירידה קלה בלבד לעומת "שישי".

במקום החמישי בטבלת 10 התוכניות המובילות נמצאת "הישרדות" של ערוץ 10 ששודרה ביום שבת. "הישרדות" רשמה רייטינג ממוצע של 18% - גידול לעומת השבועות האחרונים, אז היא שודרה ראש בראש מול "המירוץ למליון". לעומת זאת, הרייטינג של "הישרדות" ששודרה ביום רביעי הסתכם ב-13.9% בלבד.

קמפיין