חילופים בהנהלת מלונות אפריקה ישראל: המשנה למנכ"ל הרשת, שמוליק שי, ביקש לסיים את תפקידו

שי באיגרת לעובדים ולמנהלים: "לאחר שנים רבות של עשייה בחברה ועמידה בלא מעט אתגרים והישגים לאורך השנים, חש אני סיפוק רב, אך גם מיצוי" ; במקביל החברה מודיעה היום על מינויו של אלי ורטר לסמנכ"ל השיווק החדש של החברה

חילופים בהנהלת מלונות אפריקה ישראל. החברה, הנמנית עם קבוצת אפריקה ישראל הודיעה היום (א') כי המשנה למנכ"ל הרשת ומנהל הפעילות בישראל, שמוליק שי, ביקש לסיים את תפקידו.

באיגרת ששלח שי לעובדי ומנהלי החברה, אמר כי "לאחר שנים רבות של עשייה בחברה ועמידה בלא מעט אתגרים והישגים לאורך השנים, חש אני סיפוק רב, אך גם מיצוי ולפיכך החלטתי לפרוש ולסיים את תפקידי בחברה".

מנכ"ל החברה, יעקב סודרי, ציין כי הוא מודה לשי על שלוש עשרה שנות עבודה בחברת מלונות אפריקה ישראל ועל תרומתו לחברה.

באיגרת הוסיף שי, כי "שנותיי הרבות בחברה היו רצופות אתגרים, לאורך כל הדרך האמנתי בצוות העובדים והמנהלים הנפלאים של החברה ובדרך בה הלכנו. בהזדמנות זו אאחל בהצלחה ליעקב סודרי עם כניסתו לתפקיד מנכ"ל החברה. יעקב נכנס למערכת קשה ומאתגרת, אך הוא לא לבד, נמצאים עמו אוסף נפלא של אנשים אשר יסייעו לו בוודאות להמשיך ולהוביל את החברה בעתיד".

במקביל מודיעה היום חברת מלונות אפריקה ישראל על מינויו של אלי ורטר לסמנכ"ל השיווק החדש של החברה.

ורטר שימש בעבר כראש אגף השיווק ברשת מלונות דן ובעבר כסמנכ"ל שיווק במלונות הולידיי אין וקראון פלזה. סודרי ציין כי לורטר ניסיון מוכח ויכולות מקצועיות של למעלה מ-30 שנה: "אין לי ספק כי ורטר יהיה שותף חשוב בהצעדת החברה להישגים רבים במלונותינו בארץ ובחו"ל".