יובל זעירא: דסק"ש היא הקבוצה שהגיעה למשבר הכי מוכנה - מעלה את המלצתו ל"קנייה" עם מחיר יעד של 79 שקל למניה

מחיר היעד החדש משקף למניה פרמיה של 64.6% ; זעירא: ההשקעה בקרדיט סוויס הוכיחה עצמה ופירסמה את שמה של החברה כבעלת יכולת להוציא לפועל עסקאות בינלאומיות

יובל זעירא מבית ההשקעות אי.בי.אי פירסם סקירה מיוחדת על מניית דיסקונט השקעות (דסק"ש) הנמצאת בשליטת נוחי דנקנר. לדבריו החברה הגיעה למשבר הכי מוכנה ועם יתרות הנזילות הגבוהות ביותר כך שיכולת החזר האג"ח לא הייתה שאלה גם בתקופה הקשה ביותר.

לטענת זעירא, "הדבר איפשר לקבוצה לקבוצה לבצע השקעות גדולות תוך כדי המשבר, כשבראשן רכישת מניות הבנק השוויצרי קרדיט סוויס , אשר לנכון להיום הוכיחה את עצמה כשהקשעה בעיתוי נכון, מעבר לכך סימנה עצמה דסק"ש כגוף בעל יכולת ביצוע עסקאות בינלאומיות. החברה רשמה עליית ערך של מיליארד שקל ורווח שמומש בהיקף של כ-600 מיליון שקל.

בבית ההשקעות מעלים את המלצתם ל"קניה" מניטראלי" ומעלים את מחיר היעד ל-79 שקל לעומת מחיר יעד קודם של 50 שקל למניה, מחיר היעד החדש משקף למניה פרמיה של 64.6%.

באי.בי.אי הדגישו כי דסק"ש שומרת על בסיס איתן של חברות המייצרות תזרים מזומנים. עוד ציינו, כי החברה מחלקת דיבידנדים באגרסיביות המשרתים את המשקיעים ואינם פוגעים ביציבות החברה.