דורית טנא-פרצ'יק עוזבת את מבטחים החדשה לטובת מיזם בתחום יחסי העבודה

טנא פרצ'יק עוזבת את מבטחים לטובת עיסוק בייעוץ בתחומי יחסי עבודה ומיזם משותף עם יוסי קוצ'יק, לשעבר מנכ"ל משרד ראש הממשלה, הממונה על השכר ויו"ר מנפאואר, לניהול מערכות יחסי עבודה

דורית טנא-פרצ'יק, סמנכ"ל פיתוח אסטרטגי לחיסכון ארוך טווח בקרן הפנסיה מבטחים החדשה, פורשת מהחברה לאחר כשנה בתפקיד. טנא פרצ'יק עוזבת את מבטחים לטובת עיסוק בייעוץ בתחומי יחסי עבודה ומיזם משותף עם יוסי קוצ'יק, לשעבר מנכ"ל משרד ראש הממשלה, הממונה על השכר ויו"ר מנפאואר, לניהול מערכות יחסי עבודה. כך נודע ל"גלובס".

טנא-פרצ'יק אישרה את הידיעה וציינה כי "נהניתי מתקופת עבודה מאתגרת בקבוצה. דווקא בעת הזאת של משבר כלכלי כה קשה בשוק העבודה הישראלי, אוכל לנצל את הידע והניסיון שצברתי בכדי לסייע במציאת פתרונות בתחומים השונים שבתחום מומחיותי", אמרה.

קוצ'יק ופרצ'יק מכוונים את המיזם המשותף שלהם למתן פתרון במהלכים שעתידים, לדעתם, להתרחש במשק כמו מהלכי התייעלות, הסדרי נושים, מיזוגים ועוד. קוצ'יק הינו בעלים של חברה לייעוץ כלכלי בתחום יחסי עבודה וייעוץ ארגוני. טנא-פרצ'יק, מצידה תפעל, גם מעבר למיזם המשותף עם קוצ'יק, בייעוץ לחברות, מעסיקים ועובדים בתחומי הפנסיה.

טנא-פרצ'יק הצטרפה לקבוצת מנורה מבטחים במארס 2008 לאחר שמונה שנים בהסתדרות. במהלך שנותיה בהסתדרות היא שימשה כעו"ד בלשכה המשפטית, ראש הלשכה המשפטית באגף לאיגוד מקצועי ויו"ר אגף הפנסיה, הביטוח ושוק ההון בהסתדרות. טנא-פרצ'יק הצטרפה למבטחים החדשה עוד בימיו של מנכ"ל הקרן הקודם, אורן אל און.