פארמוס גייסה 1.8 מיליון דולר בהנפקה פרטית

הסכום שגויס, ייתן לפארמוס את הנשימה האחרונה הדרושה לה למימון ניסוי יעילות (שלב IIb) בטיפול במעי הרגיז והוא יספיק להחזקתה בחיים עד סוף 2009

חברת Pharmos גייסה 1.8 מיליון דולר בהנפקה פרטית. ההשקעה הגיעה מהקרנות Venrock Associates ו-New Enterprise Associates, השייכות לשני דירקטורים בחברה, ומקרן נאמנות של רוברט ג'ונסטון, יו"ר ומנכ"ל פארמוס.

המניות הונפקו לפי שער של 12 סנט, לעומת שווי של 8.9 סנט בסוף המסחר אתמול. שווי השוק של פארמוס ברשימת ה-Pink Sheet, עומד עתה על 2.3 מיליון דולר בלבד.

כמו-כן, התחייבו המנכ"ל ושני הדירקטורים שהשקיעו בחברה, להמיר למניות אג"ח שבבעלותם בערך נקוב של 3 מיליון דולר, לפי שער של 27 סנט למניה ועוד ריבית נצברת מהאג"ח בהיקף של 80 אלף דולר, לפי שער של 34 סנט למניה.

הסכום שגויס, ייתן לפארמוס את הנשימה האחרונה הדרושה לה למימון ניסוי יעילות (שלב IIb) בטיפול במעי הרגיז והוא יספיק להחזקתה בחיים עד סוף 2009.

גם אם יצליח הניסוי, המוצר יעבור ככל הנראה לחברה גדולה יותר, שכן פארמוס הצהירה כבר שאין לה המימון הדרוש על-מנת להשלים את הניסויים הבאים במוצר וגם לא סביר כי תוכל לגייסם בעת הקרובה.