אמדוקס עקפה את התחזיות: דיווחה על ירידה של 8.2% בהכנסות שהסתכמו ב-711 מ' ד' לעומת צפי ל-704 מ' ד'

גם בשורת הרווח עקפה החברה את הציפיות בשוק בסנט בודד כשדיווחה על רווח של 50 סנט למניה או רווח נקי של 104.9 מיליון דולר - ירידה של 17% ביחס לרבעון המקביל אשתקד

חברת אמדוקס פרסמה הערב (ד') את תוצאותיה הכספיות לרבעון הפיסקלי השני של השנה. אמדוקס עקפה את התחזיות בקרב האנליסטים כשדיווחה כי הכנסותיה הסתכמו ב-711 מיליון דולר. מדובר בירידה של 8.2% בהשוואה לרבעון השני אשתקד. האנליסטים צפו להכנסות של 704 מיליון דולר.

גם בשורת הרווח עקפה החברה את הציפיות בשוק בסנט בודד כשדיווחה על רווח של 50 סנט למניה שהם רווח נקי (NON GAAP) של 104.9 מיליון דולר. בשורת הרווח הנקי דיווחה החברה על ירידה של 17% ברווחיות ביחס לרווח נקי של 126.6 מיליון דולר, או רווח למניה של 0.58 דולר, ברבעון השני אשתקד.

הרווח התפעולי ברבעון השני, שאינו לפי כללי חשבונאות מקובלים (GAAP Non), הסתכם ב-128 מיליון דולר. שולי הרווח התפעולי (GAAP Non) היו בשיעור של 18.0%.

תזרים המזומנים החופשי שנותר בידי החברה בסיום הרבעון הסתכם ב-62 מיליון דולר. כאשר חישוב תזרים המזומנים החופשי של הרבעון השני כולל 52 מיליון דולר בגין תשלומי בונוס שנתי לעובדים.

אמדוקס דיווחה כי צבר הזמנות ל-12 החודשים הבאים הסתכם בסוף הרבעון השני ב- 2.37 מיליארד דולר.

החברה פרסמה תחזית לרבעון השלישי של שנת הכספים 2009 ממנו עולה כי החברה צופה להכנסות שינועו ביטווח שבין 690-670 מיליון דולר, כאשר בשוק עומדת התחזית הממוצעת של האנליסטים על הכנסות של 687 מיליון דולר. החברה גם צופה לרווח מדולל למניה (Non- GAAP) בטווח שבין 46 ל-50 סנט למניה,

"ברבעון השני של שנת הכספים 2009 המשיכו התנאים הכלכליים הקשים להשפיע על החלטות הקנייה של לקוחותינו. מחזורי המכירות נותרו ארוכים, במיוחד בפרויקטי טרנספורמציה גדולים, ולקוחות מסוימים דחו התחייבויות לפרויקטים חדשים. צפינו שניאלץ לפעול בסביבה קשה במהלך הרבעון ואנו מרוצים מביצועינו במכירות, בבקרת העלויות ובגביית המזומנים. הכנסות הרבעון השני בסך 711 מיליון דולר ארה"ב והרווח המדולל למניה, שאינו לפי כללי חשבונאות מקובלים (Non GAAP), בסך 0.50 דולר ארה"ב היו בהתאם לתחזית החברה, ועמדנו ביעד של 18% שולי רווח תפעולי שאינו לפי כללי חשבונאות מקובלים (Non GAAP), לרבעון," אמר דב בהרב, מנכ"ל אמדוקס עם פרסום הדו"חות הרבעוניים.

בהרב הוסיף, "ברבעון השלישי של שנת הכספים 2009 אנו צופים שהכנסות החברה יסתכמו בכ-670-690 מיליון דולר ארה"ב מאחר ואנו מעריכים, כי הסביבה הכלכלית תמשיך להיות חלשה. אנו מנהלים את הוצאותינו תחת ההנחה, שההכנסה השנתית עשויה לרדת ב-10%-12% בהשוואה לשנת הכספים 2008, כשהשפעות שערי החליפין תורמות כ- 3% לירידה. למרות שעדיין איננו יכולים לספק טווח מדויק להכנסות הצפויות ברבעון הרביעי, בשלב זה אנו מאמינים, כי הכנסות הרבעון הרביעי יהיו נמוכות מרמות ההכנסה של הרבעון השלישי.

בהרב סיכם, "הגם שאלו זמנים קשים לתעשייה שלנו ולאמדוקס, חתמנו ברבעון השני על מספר עסקאות משמעותיות הממצבות אותנו היטב בקרב כמה לקוחות חשובים. אנו מנהלים את הוצאותינו על מנת להגן על הרווחיות ועל תזרים המזומנים, ומשקיעים בעתידנו, ובכלל כך במחקר ופיתוח, כדי שנוכל להמשיך לספק את מיטב השירותים והמוצרים לתעשיה שלנו. אנו מאמינים, כי הננו ממוצבים היטב לצמיחה כאשר התנאים הכלכליים ישתפרו."