לא מפתיע: חברת החשמל שוב לא פרסמה דו"חות כספיים - והבורסה מאיימת להשעות את המסחר באג"ח

רשימת החברות שלא פרסמו דו"חות כספיים ושניירות-הערך שלהן בסכנת השעיה כוללת גם את גלובליקום טרייד, קבוצות ליטו ולנדמארק ו-PMS

באופן לא מפתיע, חברת החשמל שוב לא פרסמה דו"חות כספיים - והבורסה מאיימת להשעות את המסחר באג"ח. חברת החשמל היא חברה בבעלות ממשלתית מלאה והיא מגייסת אשראי גם משוק האשראי החוץ-בנקאי - בין היתר על-ידי הנפקת סדרות של אגרות חוב סחירות בבורסה בתל-אביב.

רשימת החברות שלא פרסמו דו"חות כספיים ושניירות-הערך שלהן בסכנת השעיה כוללת גם את גלובליקום טרייד (מילומור סחר לשעבר), קבוצת ליטו , קבוצת לנדמארק , PMS , דורות , וקבלנים . בהודעה מטעם הבורסה לניירות-ערך בתל-אביב מצוין, כי קיימות חברות נוספות שטרם הגישו את הדו"חות הכספיים, אך המסחר בניירות-הערך שלהן לא מתקיים מסיבות אחרות.

על כל החברות שצוינו בידיעה לפרסם את דו"חותיהן הכספיים בשבוע הקרוב - שאילולא כן, המסחר בניירות-הערך שלהן יושעה החל מבעוד שבוע (ה-3 במאי).

קבלנים מכרה חלק מנכס בת"א

באשר לחברת קבלנים, נציין כי אתמול (ד') החברה הבת בבעלותה המלאה, סגיטריוס, ואחרים מכרו לקונה 60.3% מנכס הממוקם ברחוב אלנבי 59 בתל-אביב. סך התמורה היא 9.89 מיליון שקל לפני מע"מ, מתוכם 3.46 מיליון שקל (לפני מע"מ, כאמור) שולמו במזומן והיתרה תשולם תוך 60 בתנאי שתפירע המשכנתא על הנכס.

המסירה תבוצע עם השלמת קבלת התמורה. קבלנים תוסיף להחזיק ב-39.7% מהנכס, בו יקבלו יחידות דיור וימשיכו להחזיק בזכויות הבנייה. המכירה צפויה להניב למוכרים - קבלנים ואחרים - רווח של כ-2.8 מיליון שקל.

חשמל 22חשמל 22