תפנית בסאגה: פולקסווגן עשויה להציע הצעת רכש לפורשה המחזיקה ביותר מ-50% ממניות פולקסווגן

פורשה הודיעה היום כי היא לא מתכוונת למכור מניות של פולקסווגן למרות שילוש החוב שלה ברבעון הנוכחי ; על פי הדיווחים בסוכנויות הידיעות לא ידוע האם מחזיק המניות השני בגודלו בפולקסווגן יתמוך במהלך

התפתחות מפתיעה בסאגה של פוקלסווגן ופורשה . יצרנית הרכב הגרמנית עשויה להציע הצעת רכש לפורשה לאחר שהאחרונה רכשה את רוב המניות של פולקסווגן בחודש ינואר והודיעה על כוונתה להגיע להחזקה מלאה בכל מניות פולקסווגן. על פי הדיווחים בסוכנויות הידיעות לא ידוע האם מחזיק המניות השני בגודלו בפולקסווגן יתמוך במהלך שהוא השתלטות של פולקסווגן על החברה האם.

יצרנית רכבי הספורט, פורשה, המחזיקה ביותר ממחצית מניותיה של פולקסווגן, הודיעה היום כי היא לא מתכוונת למכור מניות של פולקסווגן למרות שילוש החוב שלה ברבעון הנוכחי.

מנכ"ל פולקסווגן, מרטין וינטרקורן, אמר היום כי הסינרגיה של פולקסווגן עם פורשה תוביל את הקבוצה המשותפת לסיים את 2009 ברווחיות. וינטרקורן אמר כי "הסינרגיה בין החברות התקדמה משמעותית בחודשים האחרונים ואני משוכנע כי שיתוף הפעולה בין החברות ייצור מרכז כוח שיוביל את תעשיית הרכב העולמית".

פולקסווגן רשמה ירידה של 74% ברווח ברבעון הראשון של 2009 שרובו ככולו נבע ממכירת מפעלי המשאיות של החברה בדרום אמריקה שהכניסה לקופת החברה הכנסה חד פעמית של 600 מיליון אירו.