"המרוץ למיליון" ממשיכה להוביל את טבלת הרייטינג השבועית

בשבוע שעבר נרשם רייטינג כללי נמוך יחסית בשל יום השואה ; גמר "הישרדות איי הפנינה" ייערך באמפיתיאטרון קיסריה ב-23 במאי ויועבר בשידור חי בערוץ 10 ; הרייטינג הממוצע של התוכנית נמוך ביחס לעונה הראשונה

התוכנית "המרוץ למיליון" של זכיינית ערוץ 2 רשת מובילה זה השבוע השני ברציפות את טבלת הרייטינג השבועית. התוכנית ששודרה ביום חמישי רשמה רייטינג ממוצע של 23.6% בקרב משקי-בית יהודיים ו-654 אלף צופים פרטיים.

במקום השני בטבלה ממוקמת "עובדה" של קשת, עם רייטינג ממוצע של 21.4% ו-522 אלף צופים פרטיים; ובמקום השלישי "מונית הכסף", גם היא של קשת, עם רייטינג ממוצע של 20.1% ו-463 אלף צופים פרטיים.

סך-הכל נרשם בשבוע החול, רייטינג נמוך יחסית, בין השאר בשל יום השואה והגבורה שחל בשבוע החולף. רשת מיוצגת בטבלת 10 התוכניות המובילות עם שתי תוכניות, לעומת 4 לקשת, שתיים לערוץ 10 ("הישרדות" במקום השמיני והעשירי) ושתי תוכניות לחברת החדשות של ערוץ 2.

הממוצע השבועי של מהדורת החדשות של ערוץ 2 נמוך יחסית השבוע ומסתכם ב-17.9%בקרב משקי-בית יהודיים. חדשות ערוץ 10 רשמה רייטינג ממוצע של 10%. גם מהדורת "אולפן שישי" של ערוץ 2 הסתפקה השבוע ברייטינג נמוך יחסית של 14.3% בלבד.

למרות ששתי תוכניות "הישרדות" נכנסו השבוע לטבלת 10 התוכניות המובילות, עדיין הרייטינג הממוצע של התוכנית שעומדת לפני סיום נמוך בהשוואה לרייטינג אותו השיגה העונה הראשונה. היום (א') הודיע ערוץ 10 כי גמר "הישרדות איי הפנינה" ייערך באמפיתיאטרון קיסריה ב-23 במאי ויועבר בשידור חי בערוץ 10.