בזק מציעה לראשונה חבילה של 500 דקות שיחה ב-19.90 שקל לחודש ללא התחייבות

לאחר שנתח השוק שלה נחתך, משרד התקשורת מתיר לבזק לצאת במבצעים אטרקטיביים בטלפוניה הנייחת

באיחור רב, ובגלל עיכובים מצד משרד התקשורת, בזק מחממת את שוק הטלפוניה הנייחת ומתחילה לצאת במבצעים תחרותיים. לראשונה מציעה החברה חבילה של 500 דקות שיחה במחיר של 19.90 שקל בחודש, וזאת לתקופה בלתי מוגבלת וללא התחייבות.

כמובן שלכך יש להוסיף את דמי השימוש הקבועים (והמחיר תקף ליעדים נייחים בלבד), אבל בכל מקרה מדובר בהצעה מאד תחרותית למי שמעדיף לדבוק בבזק. לדברי בזק, לקוח ממוצע מדבר כ-400 דקות בחודש, כאשר החבילה החדשה מאפשרת ללקוחות לדבר חופשי במסלול קבוע שאינו משתנה ומבלי להיות מוטרדים מהחשבון.

החברה יוצאת היום (ב') במבצע ללקוחות חדשים - "חבילה משולבת", הכוללת 4 שירותי תקשורת במחיר של 99 שקל בחודש למשך חצי שנה. החבילה כוללת קו טלפון ו-500 דקות שיחה בכל שעות היממה, אינטרנט מהיר במהירות 2.5 מגה ומעלה ורשת ביתית. מחיר המבצע כולל את דמי השימוש החודשיים הקבועים בבזק. לאחר תקופת המבצע, מחיר השירותים המרכיבים את החבילה יהיה מחיר המחירון הקבוע בבזק.

מבזק נמסר כי החבילה מאפשרת ללקוחות המצטרפים חיסכון חודשי ממוצע של כ52- שקל למשך שנה, כלומר חיסכון כולל של 627 שקל (תלוי במהירות הגלישה שיבחרו). לדוגמה, אינטרנט מהיר במהירות 4 מגה יעלה בתקופת המבצע 27.47 שקל בחודש (במקום 91.90 שקל), 500 דקות שיחה בכל שעות היום יעלו 19.90 שקל בחודש (במקום 40 שקל), דמי השימוש יעלו 51.60 שקל, בנוסף לרשת ביתית אלחוטית בחינם (במודל של חיוב-זיכוי). בסך-הכל עלות החבילה עומדת על 99 שקל לחודש במקום 183.5 שקל. המבצע בתוקף עד ה-30 ביוני.

רן גוראון, סמנכ"ל השיווק של בזק, מסר כי "במסגרת החבילה המשולבת החדשה, בזק מציעה לראשונה חבילת תמחור הכוללת תשלום חודשי קבוע עבור בנק דקות. שיטה זאת מותאמת לשינויים החלים בענף התקשורת, והצורך של חלק מהצרכנים 'להקטין סיכון' ולדעת מראש כמה הם משלמים על שירותי הטלפון, מבלי להיות מופתעים בסוף החודש".