חברת כלמוביל, יבואנית יונדאי, השיקה היום בישראל את ה-I20 החדשה, המחליפה של היונדאי "גטס". המכונית החדשה ארוכה, רחבה וגבוה מקודמתה וניצבת על בסיס גלגלים של 2.525 מטר.
ה-I20 תשווק בישראל במגוון רחב של גרסאות עם מרכב של 5 ו-3 דלתות ועם מנועי בנזין בנפח 1.4 ו-1.6 ליטר. מנוע ה-1.4 ליטר בהספק 100 כ"ס יוצע עם תיבה אוטומטית ואילו מנוע ה-1.6 ליטר, בהספק של 126 כ"ס, יוצע עם תיבה אוטומטית או ידנית.
כל הדגמים ישווקו כסטנדרט עם 6 כריות אוויר, מערכת בקרת יציבות ומערכת בקרת משיכה. הסדרה תכלול 3 רמות גימור כאשר הרמות הבכירות יצוידו גם בגג שמש חשמלי, חישוקים קלים, מערכת בקרת אקלים ועוד.
ה-I20 החדשה נוטשת את קבוצה 1 שבה הוצעה הגטס עד כה ותימכר בקבוצת שווי שימוש 2 בדגם על לקוחות פרטיים עם מחירים, שינועו בין כ-97 אלף שקל לדגמי הידיים עם 3 ו-5 דלתות ועד 115 אלף שקל לדגם ה-1.6 ליטר האוטומטי ברמת האבזור הגבוהה ביותר. בחברה מעריכים שהדגם הנמכר ביותר יהיה 1.4 ליטר אוטומטי ברמת הגימור האמצעית, שמחירו 102 אלף שקל. המכונית מיוצרת בהודו.
היונדאי גטס תמשיך להיות משווקת במקביל עד סוף השנה ותימכר בעיקר לציי רכב.
לתשומת לבכם: מערכת גלובס חותרת לשיח מגוון, ענייני ומכבד בהתאם ל
קוד האתי
המופיע
בדו"ח האמון
לפיו אנו פועלים. ביטויי אלימות, גזענות, הסתה או כל שיח בלתי הולם אחר מסוננים בצורה
אוטומטית ולא יפורסמו באתר.