הכנסותיה ורווחיה של סיליקום ירדו ב-35% וב-47% בהתאמה; קיבלה הזמנה ראשונית מיצרן מוביל בהיקף 3 מ' ד'

הכנסותיה הסתכמו ברבעון הראשון ב-5 מיליון דולר ; רווחיה הסתכמו ב-900 אלף דולר ; סיימה את הרבעון הראשון עם מזומנים ושווי מזומנים של 40.1 מיליון דולר, עלייה של 900 אלף דולר לעומת הסכום בסוף 2008

ספקית פתרונות התשתית במהירויות גבוהות לתחום האינטרנט, חברת סיליקום הדואלית פירסמה היום את תוצאותיה הכספיות לרבעון הראשון של 2009.

החברה דיווחה כי הכנסותיה הסתכמו ברבעון הראשון ב-5 מיליון דולר, ירידה של 35% לעומת הכנסות של 7.7 מיליון דולר ברבעון הראשון של 2008. רווחיה ירדו ב-47% והסתכמו ב-900 אלף דולר, שהם 13 סנט למניה - לעומת רווח של 1.7 מיליון דולר, או 26 סנט למניה ברבעון המקביל אתשקד. האנליסטים בוול סטריט צפו לחברה הכנסות של 6.21 מיליון דולר, צפי לרווח לא היה זמין.

החברה סיימה את הרבעון הראשון עם מזומנים ושווי מזומנים של 40.1 מיליון דולר, עלייה של 900 אלף דולר לעומת הסכום בסוף 2008.

שייקה אורבך, נשיא ומנכ"ל החברה אמר בהודעה מהיום, כי "אנו שמחים שהצלחנו להציג תוצאות טובות בשורה התחתונה על רקע המשבר הכלכלי ולייצר הון נוסף בהיקף של מיליון דולר, הישג הממחיש את היעילות התפעולית שלנו ואת האטרקטיביות של המודל העסקי שלנו" והוסיף: הירידה בהכנסותינו נובעת כולה מהקושי בסביבה העסקית כתוצאה מהמשבר במיוחד הושפעו התוצאות מההחלטה של שניים מהלקוחות שרכישותיהם עומדות על 10% מסך המכירות על רקע חיתוך דרמטי בהיקף המלאים אצלם, שהוריד את קצב הרכישות מהחברה".

בנוסף הודיעה היום סיליקום כי נבחרה ע"י אחד היצרנים הגדולים בעולם של פתרונות להאצת אפליקציות לספק לו כרטיסים לסרברים רבי כניסות לשילוב באפליקציות שלו. הרכישה השנתית הראשונית צפויה להסתכם ב-3 מיליון דולר.

סיליקום, הממוקמת בכפר סבא, עוסקת בפיתוח, ייצור ושיווק של פתרונות לקישוריות רשתות תקשורת.