NDS מתרחבת בגרמניה: תספק פתרונות מקצה לקצה לספקית הכבלים הגדולה במדינה

NDS הפכה לחברה פרטית כשנרכשה תמורת כ-3.7 מיליארד ד' על-ידי קרן Permira וניוז קורפ, תאגיד המדיה של רופרט מרדוק ; הזכייה בחוזה עם KDG הגיעה לאחר תחרות עם המתחרה הגדולה של NDS, נאגרה

"אנחנו מאמינים מאוד בשוק הגרמני, התמקדנו בו משמעותית בשנתיים האחרונות ואי אפשר להתווכח עם ההצלחה", כך אומר היום רפי קסטן, סמנכ"ל התפעול של NDS ומנכ"ל NDS ישראל. החברה הודיעה בסוף השבוע על זכייתה בחוזה של Kabel Deutschland (KDG), ספקית הכבלים הגדולה ביותר בגרמניה, עם 9 מיליון בתי אב מנויים. מדובר בלקוחה הגרמנית הרביעית של NDS בשנים האחרונות.

הזכייה בחוזה עם KDG הגיעה לאחר תחרות עם המתחרה הגדולה של NDS, נאגרה (החברה הבת של קודלסקי השוויצרית), שאיתה עבדה KDG בעבר. היקף החוזה לא נמסר.

NDS הפכה לאחרונה לחברה פרטית כשנרכשה תמורת כ-3.7 מיליארד דולר על-ידי קרן הפרייבט אקוויטי האירופית Permira וניוז קורפ, תאגיד המדיה של רופרט מרדוק. החברה מספקת ציוד הצפנה וגישה מותנית, וכן מוצרים ופתרונות דיגיטליים המיועדים לספקי טלוויזיה רב ערוצית וספקי תוכן.

במסגרת החוזה, NDS תספק ל-KDG פתרון מקצה-לקצה לפלטפורמת הטלוויזיה הדיגיטלית, וקסטן מפרט: "נספק ל-KDG פתרונות גישה מותנית, אבטחה, תוכנה לממירים ו-PVR, וכמובן נבצע את כל האינטגרציה".

החוזים הקודמים בהם זכתה NDS גרמניה היו עם ספקיות הטלוויזיה הרב-ערוצית KBW, טלה קולומבוס ו-premiere. "השוק הגרמני עדיין כולו אנלוגי, ואנחנו תופסים אותו בנקודת ההתחלה", אומר קסטן. "ההתחלה אמנם איטית, אבל אנחנו מאמינים שב-5-6 השנים הקרובות השוק יכול להגיע לעשרות מיליוני בתים".