ישראלים מציעים דירות בבולגריה בתשואה מובטחת; מחיר דירת סטודיו מתחיל ב-180 אלף שקל

"אנחנו מציעים למשקיע הישראלי אלטרנטיבה פנטסטית - השקעה בדירה בפריים לוקיישן וזכאות לתשואה שנתית מובטחת של 7.5% צמוד לאירו למשך 3 שנים"

חברת גלובל גרופ (Global Group Investments), בבעלות יזמי הנדל"ן הישראלים חיים ושי בילו, החלה לאחרונה בשיווק דירות בפרויקט הכולל 42 יחידות במרכז העיירה סוזופול (Sozopol) שלחופי הים השחור בבולגריה. בניסיון לנצל את המשבר, משווקת החברה את הדירות גם לישראלים, עם הבטחת תשואה של 7.5% צמודה לאירו לתקופה של 3 שנים.

חיים ושי בילו הם אב ובן. שמו של הפרויקט הוא Sea Palace Residence והוא ממוקם סמוך לעיירת המלונות Sunny Beach ובמרחק הליכה משאר האטרקציות בעיירה. מתחם המגורים הפרטי, המאפשר נוף לים השחור, משלב דירות סטודיו ודירות שני חדרים וכן יחידות דופלקס הכוללות חצר עם בריכה פרטית. מתוך הקומפלקס משווקות לשוק הישראלי 12 דירות בשטח 30 עד 40 מ"ר (דירות סטודיו ודירות שני חדרים). שאר הדירות משווקות לרוסים ולבריטים.

לדברי מנכ"ל הפרויקט, שי בילו, "הופתענו לגלות כי הלקוחות הישראלים מגלים עניין ופתיחות לנושא. שוק הנדל"ן בישראל והבורסה עדיין לא התייצבו ואנחנו מציעים למשקיע הישראלי אלטרנטיבה פנטסטית - השקעה בדירה בפריים לוקיישן וזכאות לתשואה שנתית מובטחת של 7.5% צמוד לאירו למשך שלוש שנים.

"אני מעריך שהאטרקטיביות מושפעת ממחסום כניסה נמוך: מחיר דירת סטודיו מתחיל ב-180 אלף שקל בלבד. בולגריה הינה חברה בשוק האירופי וקוסמת לישראלים כהזדמנות השקעה בנדל"ן בתחומי אירופה המתפתחת וכיעד עממי לנופש הכולל גם בתי קזינו".