היורוליג של ספרד: טאו, ברצלונה, ריאל ומלאגה משוריינות עד 2012

למרות שאף ספרדית לא הופיעה בגמר היורוליג ב-4 השנים האחרונות, קיבלו ארבע נציגות מספרד כרטיס ל-3 שנים ; גם מכבי ת"א בין 13 המועדונים המאושרים ; כמות הקהל הממוצעת העונה למשחק עלתה ב-27%

בגמר היורוליג אתמול בבברלין לא שיחקה אתמול אף קבוצה ספרדית, כמו גם בשלושת הגמרים שלפני כן, אבל העובדה הזאת לא מנעה מהנהלת היורוליג להעניק לארבע קבוצות ספרדית - ברצלונה, טאו ויטוריה, ריאל מדריד ומלאגה - כרטיסים משוריינים לשלוש העונות הבאות (2009-2012).

גם מכבי תל אביב תקבל "רשיון A" ומקום מובטח ביורוליג עד 2102, ללא קשר לתוצאות שלה בליגה. בסך הכל תעניק היורוליג 13 שיריונים לשלושת עונות. קבוצות נוספות שייזכו ל"רשיון A" הן: פנאתינייקוס ואולימפיאקוס (יוון), סיינה ולוטומטיקה רומא (איטליה), אפס פילזן ופנרבחצ'ה (טורקיה), ז'לגיריס קובנה (ליטא), צסק"א מוסקבה (רוסיה).

מנכ"ל היורוליג, ג'ורדי ברטומיאו, ציין כי ההחלטה לעבור לסדרות פלייאוף העונה הוכיחה את עצמה. "העונה הגיעו למשחקי היורוליג 6,400 צופים בממוצע למשחק, נתון שמהווה עלייה של 27% ביחס לעמות הקהל בעונה שעברה", אמר ברטומיאו. "הנתון הזה מראה כמה נכונה היתה ההחלטה שלקחנו לפני שנה, להוריד את כמות המשחקים בעונה ולהכניס סדרות פלייאוף. העונה שוחקו 44 משחקים פחות לעומת העונה שעברה".